Det er rart at høre, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan. Al vægten sidder også på maven, og det er jo meningen. Og som I også siger, så er mændene nok egentlig glade for at vi tager på. Jeg bekymrede mig bare en del, fordi man mand er til helt tynde piger, og altid har drillet med at han ville droppe mig, hvis jeg blev tyk, det har kun været i spøg, men stadigvæk, så sidder den og nager i baghovedet. Jeg tror dog, at grunden til at han blev sur idag, netop er fordi han er bange for, at jeg skal blive fanatisk og ikke tage på, som jeg skal. Ligesom din kæreste Blyviol, så er han nok mest bekymret. Har du haft meget kvalme siden du har tabt dig så meget?
Og Lone, det er flot, at du er kommet dig ovenpå din anoreksi, det skulle være noget af det sværeste at gøre! Og det er flot, at du kunne glæde dig over at du havde taget det på du skulle, jeg kan kun forestille mig at det er lidt svært, men som du også skriver, så er det jo for babyens skyld, og så gør man det jo gerne.
Tak for alle de søde svar, nu vil jeg gå ud og lave mig lidt aftensmad, man skal jo spise, er meget sulten ligenu
Anmeld