Jeg har været til jordemoder idag, og er i den forbindelse blevet vejet og har nu taget 7,5 kg på. Jeg har altid haft et problem med min vægt, i den forstand at jeg er meget hysterisk med at tage på, og jeg har af samme grund ikke en vægt hjemme, af frygt for at blive besat af tallene, og besat af at tabe mig, sådan har jeg altid haft det. Hvis jeg er et sted med en vægt, så vejer jeg mig ca. ti gange om dagen for at sikre mig, at jeg ikke har taget for meget på. Jeg vil derfor helst ikke vide tallene selv, men idag så jeg det så, og jeg kan mærke, at jeg blev rigtig ked af det, også selvom jeg jo skal tage på, og jeg vil også gerne tage på, det er bare de dumme tal, som spøger, og min mand har været sur på mig lige siden vi tog derfra, fordi jeg er ked af det. Men jeg tænker, at det da er meget normalt, at man er ked af, at miste sin figur og at man forandrer sig så meget, men det har han slet ikke nogen forståelse for overhovedet, jeg ved ikke om det bare er mig, der er skør eller hvad?
Anmeld