Madbudget på en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

Mira0911

Hmm.... Godt spørgsmål... Har ikke styr på hvor meget vi bruger pr. uge...

Vil skyde på mellem 600 - 800 kr... Er også slem til at klat handle hele tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Anja

De perioder, hvor vi virkeligt tager os sammen hæver vi 1200kr pr uge og så holder det fint. Hvis vi ikke hæver, men bare bruger Dankort løbende, så bruger vi en del mere.

Anmeld

30. december 2009

lillemunk

Jeg har et buget på 3000 om mdr til mig og mine 2 piger på 6 og 9 år.
Jeg hæver de 3000 ligger dem i et glas og handler KUN for de penge der ligger i glasset og vi har nok ..... også til at tage ud at spise hvad pigerne elsker

Anmeld

30. december 2009

Honningblomst

lillemunk skriver:

Jeg har et buget på 3000 om mdr til mig og mine 2 piger på 6 og 9 år.
Jeg hæver de 3000 ligger dem i et glas og handler KUN for de penge der ligger i glasset og vi har nok ..... også til at tage ud at spise hvad pigerne elsker

Hvor meget har du så lagt til side til alt det andet, tøj, hygge, osv...jeg mister nemlig lige netto 5000kr når jeg skal i praktik, så her bliver der heller ikke meget...

Anmeld

30. december 2009

lillemunk

Eva skriver:

Hvor meget har du så lagt til side til alt det andet, tøj, hygge, osv...jeg mister nemlig lige netto 5000kr når jeg skal i praktik, så her bliver der heller ikke meget...

5000 uha det er mange penge.

Mit buget ser sådan ca sådan her ud

Når alt er betalt har vi 7000 til os selv

3000 til mad
1000 til benzin
500 til opsparing til ferie ( meget vigtigt for os/mig)
250 til opsparing til jul/gaver i løbet af året
Plus at der bliver hævet 800 på min bugte til forudsete udgifter så der altid er hvis vi mangler.
Resten er til pjat og pjank fritids interesser til pigerne tøj osv.
Syntes bestemt ikke vi kan klage.

Anmeld

30. december 2009

Honningblomst

lillemunk skriver:

5000 uha det er mange penge.

Mit buget ser sådan ca sådan her ud

Når alt er betalt har vi 7000 til os selv

3000 til mad
1000 til benzin
500 til opsparing til ferie ( meget vigtigt for os/mig)
250 til opsparing til jul/gaver i løbet af året
Plus at der bliver hævet 800 på min bugte til forudsete udgifter så der altid er hvis vi mangler.
Resten er til pjat og pjank fritids interesser til pigerne tøj osv.
Syntes bestemt ikke vi kan klage.

Ja, det er rigtig meget...fuldstændig latterligt for enlige mødre, at der ikke tages hensyn når vi er i praktik...så fra at have 10.000kr får jeg 5000kr og det er sgu en forskel der vil noget.

Må prøve at leve helt stramt, det er jo heldigvis kun i 6 mdr...men da su er forud og løn bagud, starter jeg med ikke at have indkomst i 3 mdr....flot flot..

Knus og tak for din beskrivelse...der er styr på det...dejligt..

Knus..

Anmeld

30. december 2009

lillemunk

Eva skriver:

Ja, det er rigtig meget...fuldstændig latterligt for enlige mødre, at der ikke tages hensyn når vi er i praktik...så fra at have 10.000kr får jeg 5000kr og det er sgu en forskel der vil noget.

Må prøve at leve helt stramt, det er jo heldigvis kun i 6 mdr...men da su er forud og løn bagud, starter jeg med ikke at have indkomst i 3 mdr....flot flot..

Knus og tak for din beskrivelse...der er styr på det...dejligt..

Knus..

Men heldigvis det kun er en periode , men kan godt lade sig gi sig, at leve for 5000 eller det skal det jo.

Nej der bliver ikke taget hensyn....

Jeg syntes det er rart at der er styr på det, det giver ro i ens hverdag.
Da jeg var gift var der slet ikke styr på det sååååå det blev der da jeg blev alene.
SÅ SKØNT.

Anmeld

30. december 2009

Honningblomst

lillemunk skriver:

Men heldigvis det kun er en periode , men kan godt lade sig gi sig, at leve for 5000 eller det skal det jo.

Nej der bliver ikke taget hensyn....

Jeg syntes det er rart at der er styr på det, det giver ro i ens hverdag.
Da jeg var gift var der slet ikke styr på det sååååå det blev der da jeg blev alene.
SÅ SKØNT.

Har det præcis som dig og har desværre haft samme oplevelser med en x der bare ikke gik op i penge...

Anmeld

30. december 2009

lillemunk

Eva skriver:

Har det præcis som dig og har desværre haft samme oplevelser med en x der bare ikke gik op i penge...

Ja og den følelse af at man ikke aner hvad man har og skal vende hver krone sidst på mdr... er bare ikke rar.

Anmeld

30. december 2009

MorTilSnartFire <3

Vi er 2 voksne og bruger ca. 2000,- til mad, rengøring og personlig hyggiegne  om måneden. Når ham den lille kommer til marts, sætter vi budgettet op til 2500,- Og op til 3000,- når han bliver gammel nok til grød og rugbrød senere Jeg handler 1 gang i ugen og bruger kun 500,- hver uge.. Hvis vi handlede flere gange i ugen, ville vi automatisk bruge flere penge...

Knus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.