Madbudget på en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.714 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. december 2009

denlille

Hej piger

Hvor meget bruger i på mad om ugen? Vi er simpelthen så dårlige til at handle ind- handler ind mange gange om ugen da vi ikke har bil til at tage de store indkøb. Madplan kan vi åbenbart heller ikke lave - kører bare i de samme retter igen og igen. Vi er to voksne og 2 børn ( 1 på 4 år og 1 på 1,5 år) Vi bruger i hvert fald minimum 6000kr om måneden..Er det meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Honningblomst

Tænk, jeg aner det ikke...vi køber bare hvad vi skal bruge, men tror nu ikke jeg bruger så meget igen. Nu koster det så en del mere pga Jeppes sygdom men ellers ved jeg det ikke, har intet behov for at vide hvor meget jeg bruger da jeg jo skal købe det jeg køber og ikke kan eller vil spare på kosten.

Knus Eva..

Anmeld

29. december 2009

Stumpen

Vi er to voksne og to børn på 3 år og 5 mdr (som er flaskeabrn) og vi bruger omkring 800-1000 i ugen..

Anmeld

29. december 2009

Mie A

Vi er 2 voksne og 3 børn og vi bruger ca. 5000-6000 kr om måneden på at handle ind. Vi er heller ikke så gode til madplaner og til at handle stort ind. Hvis det går vildt for sig, så planlægger vi hele 3 dage ud i fremtiden

Anmeld

29. december 2009

BK

Vi er 2 voksne og 2 børn (2½ år og 14 mdr) og vi lever for ca 4000 kr om måneden...

Anmeld

29. december 2009

Lone Jakobsen

må indrømme at jeg heller ikke ved hvor meget vi bruger hver måned.

vi er en familie på 6 (7 hver anden weekend) børnene er i alderen 11år-6 mdr så der bruges en del på mad.  men til gengæld er jeg en super planlægger som, har et sparsommeligheds-gen (nogen vil nok kalde mig nærig) jeg laver gerne madplan 1-2 uger frem, køber sjældent noget til normal pris...og hader at smide mad ud. måske lyder det kedeligt, men hos os er det en stor fordel.

Anmeld

29. december 2009

Fines mor

Jeg syntes jo det lyder meget fornuftigt, da det jo ikke er blevet billigt at købe ind i Danmark.

Hvis jeg handler ind til en uge, så bruger jeg vel ca. 1000 kr. måske lidt mindre.

Vi er 2 voksne og 2 børn, og forsøger at lave madplan.

Anmeld

29. december 2009

ekzunz

Vi har et madbudget på kr. 8.000 pr. md. Vi er 2 voksne og 5 børn, men drengene kan vist ikke helt gå som børn mere når man taler madbudget. Så er det nærmere 5 voksne og 2 børn.....

Jeg forsøger at planlægge, men det lykkes langt fra altid....

Anmeld

29. december 2009

MichellaMalou

vi laver altid madplan vi er kun to voksne vi bruger 4000 om måneden både på mad og benzin

Anmeld

29. december 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Vi har et budget, der hedder 500 om ugen - men tror reelt vi bruger omkring 800 kr. Vi er 2 voksne og 1 barn. Regner med at sættedet op til 1000 kr om ugen, når den næste ankommer i april/maj - det skal så dække alt mad, husholdning, bleer, personlig hygiejne osv.

Vi laver madplan og har heller ikke bil - sørger for at låne, så vi kan fylde fryseren med kød og frysegrønt hver 2. måned, og så har vi en Rema i baghaven (næsten).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.