Rå-hygge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

TbCp

kitty skriver:

Nej, det troede jeg heller ikke jeg kunne. Jeg tudede uafbrudt, da han tog afsted. Jeg synes det virkede meget uoverskueligt, og så lige hele december, hvor man rigtig skal hygge med film og stearinlys i mørket, gå tur i byens jule-belysning og nyde sneen.. Men sådan skulle det ikke være. Men sådan er det nok at have fundet manden i sit liv, i et andet land.. Meget kan man lære at leve med. Den sidste uge har jeg talt timerne til han kommer hjem. Nu er der 17 timer til han står i lufthavnen!! Der kommer jeg sikkert også til at tude, af ren og skær glæde.. Jeg er vist en tudemarie

Jeg har det på helt samme måde som du, når jeg ser børn og forældre der hygger.. Det skal mine børn helt bestemt have mulighed for at opleve. Jeg vil i hvert gøre alt, hvad der står i min magt, for at de får en tryg og hyggelig opvækst! Først og fremmest håber jeg dog at barnet kommer i 2010

Jeg havde engang en kæreste som flyttede til Berlin for at arbejde. Vi havde på det tidspunkt været sammen stort set uafbrudt i 2 år... nej hvor var det hårdt. Han skulle være dernede et helt år og vi så hinanden max en weekend om måneden. Det var ganske forfærdelig og jeg vrælede hver gang vi skulle sige farvel.. puhaaa 

Jamen jeg vil da krydse fingre for at ønsket går i opfyldelse i 2010

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

BOBS

det lyder bare super hyggeligt

her sidder jeg og glor lidt ind i skærmen..lillepigen er lige puttet og bedstefar er på besøg, så ham og manden har lidt mandehørm...skønt

Anmeld

29. december 2009

Lone Jakobsen

her har dagen været rigtig hyggelig. først med en tur i bilka...hvor der overraskende nok var masser af plads, og bagefter et par timers hygge med min veninde og hendes 3 børn. (min mand var på tur med hans den store)

nu har vi puttet de 3 store, og mindstemand har lige fået sin flaske....så han faldt også i søvn. så det er voksen-dovne tid

Anmeld

29. december 2009

SaNiNa

Vi har lige set en film, sidder nu og venter på om Nicklas vågner og vil ammes eller om det er 2 aften han springer over (ha ikke ammet i 2 døgn nu) savner at amme.

men hvis han ikke er vågnet enden for ½ time går jeg  seng da jeg har mega ondt i halsen hovedpine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.