Rå-hygge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. december 2009

TbCp

Manden er smuttet ind til byen for at mødes med et par venner.
Liva og jeg har lige været på tanken efter bland selv slik. Nu har vi taget nattøj på og sat os under dynen i soveværelset med slik og pinocchio på dvd'en... total rå hygge

Jeg kan så lige være lidt på baby imens

Hvad laver i andre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Svenne

Ajj, det lyder altså bare hyggeligt..
Her råhygger vi også.. Min kæreste og hans kammerat sidder ved siden af hinanden i Fatboy'en foran tv'et og spiller playstation.. - mens jeg ligger på sofaen med min dyne og computeren...

Anmeld

29. december 2009

noahsmoar

jeg slapper bare af, da jeg har haft en travl dag og har været ude og shoppe, så er man jo altid smadret bagefter! Og endnu mere smadret da Noah under ingen omstændigheder ville ligge i barnevognen, så jeg måtte gå rundt med ham på maven!

men ellers rigtig hyggelig dag.

Anmeld

29. december 2009

CarinaSB

Noah er lige blevet puttet, og manden er ude og hente vores bil som har været på værksted den sidste månede .. så jeg ligger på sofaen og ser CSI ..

Anmeld

29. december 2009

otlitrom

Hvor lyder det bare hyggeligt! Sådan noget ku jeg ha drømt om at min mor gjorde med mig, dengang jeg var lille, men det er jo en helt anden sag..

Jeg går og rydder lidt op, vasker op, plejer mit dårlige helbred og snakker med katten   (Man bliver skør af at bo alene med en kat!) Min kæreste kommer hjem i morgen, efter at have været på Færøerne i knap 5 uger.. Så det sku gerne se lidt pænt og hyggeligt ud, når han kommer hjem. Hvor jeg bare glæder mig som et barn, til at han kommer hjem!

Anmeld

29. december 2009

TbCp

noahsmoar skriver:

jeg slapper bare af, da jeg har haft en travl dag og har været ude og shoppe, så er man jo altid smadret bagefter! Og endnu mere smadret da Noah under ingen omstændigheder ville ligge i barnevognen, så jeg måtte gå rundt med ham på maven!

men ellers rigtig hyggelig dag.

Puha.... ja at handle i de dage her er ikke det sjoveste.
Vi forsøgte at tage ud og bytte gaver i mandags i rosengårdcentret her i Odense, vi måtte opgive og køre hjem igen da vi ikke kunne finde en eneste fri parkeringsplads! Det var fuldstændig vildt så mange mennesker der var! 

Anmeld

29. december 2009

Unalisa

det lyder bare hyggelig. her råhygger vi også. lillemanden sove i sin lift lige ved siden af mig, jeg sidder og ser Ghost whisperer, mens jeg lurer herinde 

Anmeld

29. december 2009

TbCp

kitty skriver:

Hvor lyder det bare hyggeligt! Sådan noget ku jeg ha drømt om at min mor gjorde med mig, dengang jeg var lille, men det er jo en helt anden sag..

Jeg går og rydder lidt op, vasker op, plejer mit dårlige helbred og snakker med katten   (Man bliver skør af at bo alene med en kat!) Min kæreste kommer hjem i morgen, efter at have været på Færøerne i knap 5 uger.. Så det sku gerne se lidt pænt og hyggeligt ud, når han kommer hjem. Hvor jeg bare glæder mig som et barn, til at han kommer hjem!

Det kender jeg godt... sådan har jeg det når jeg hører om nogen der laver ting med fædrene, eller ser en far med sin datter.... så bliver jeg bare så midsundelig...
Ja og så ønsker man bare at ens eget barn får lov at opleve alle de hyggelige ting man selv savnede. 

Puha 5 uger!!!! Det var godt nok længe, det tror jeg slet ikke jeg kunne klare

Anmeld

29. december 2009

noahsmoar

TbCp skriver:

Puha.... ja at handle i de dage her er ikke det sjoveste.
Vi forsøgte at tage ud og bytte gaver i mandags i rosengårdcentret her i Odense, vi måtte opgive og køre hjem igen da vi ikke kunne finde en eneste fri parkeringsplads! Det var fuldstændig vildt så mange mennesker der var! 

ja, det er helt vildt der er bare SÅ mange mennesker, de står som sild i tønder!(:

Anmeld

29. december 2009

otlitrom

TbCp skriver:

Det kender jeg godt... sådan har jeg det når jeg hører om nogen der laver ting med fædrene, eller ser en far med sin datter.... så bliver jeg bare så midsundelig...
Ja og så ønsker man bare at ens eget barn får lov at opleve alle de hyggelige ting man selv savnede. 

Puha 5 uger!!!! Det var godt nok længe, det tror jeg slet ikke jeg kunne klare

Nej, det troede jeg heller ikke jeg kunne. Jeg tudede uafbrudt, da han tog afsted. Jeg synes det virkede meget uoverskueligt, og så lige hele december, hvor man rigtig skal hygge med film og stearinlys i mørket, gå tur i byens jule-belysning og nyde sneen.. Men sådan skulle det ikke være. Men sådan er det nok at have fundet manden i sit liv, i et andet land.. Meget kan man lære at leve med. Den sidste uge har jeg talt timerne til han kommer hjem. Nu er der 17 timer til han står i lufthavnen!! Der kommer jeg sikkert også til at tude, af ren og skær glæde.. Jeg er vist en tudemarie

Jeg har det på helt samme måde som du, når jeg ser børn og forældre der hygger.. Det skal mine børn helt bestemt have mulighed for at opleve. Jeg vil i hvert gøre alt, hvad der står i min magt, for at de får en tryg og hyggelig opvækst! Først og fremmest håber jeg dog at barnet kommer i 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.