TbCp skriver:
Det kender jeg godt... sådan har jeg det når jeg hører om nogen der laver ting med fædrene, eller ser en far med sin datter.... så bliver jeg bare så midsundelig...
Ja og så ønsker man bare at ens eget barn får lov at opleve alle de hyggelige ting man selv savnede.
Puha 5 uger!!!! Det var godt nok længe, det tror jeg slet ikke jeg kunne klare
Nej, det troede jeg heller ikke jeg kunne. Jeg tudede uafbrudt, da han tog afsted. Jeg synes det virkede meget uoverskueligt, og så lige hele december, hvor man rigtig skal hygge med film og stearinlys i mørket, gå tur i byens jule-belysning og nyde sneen.. Men sådan skulle det ikke være. Men sådan er det nok at have fundet manden i sit liv, i et andet land.. Meget kan man lære at leve med. Den sidste uge har jeg talt timerne til han kommer hjem. Nu er der 17 timer til han står i lufthavnen!!
Der kommer jeg sikkert også til at tude, af ren og skær glæde.. Jeg er vist en tudemarie 
Jeg har det på helt samme måde som du, når jeg ser børn og forældre der hygger.. Det skal mine børn helt bestemt have mulighed for at opleve. Jeg vil i hvert gøre alt, hvad der står i min magt, for at de får en tryg og hyggelig opvækst! Først og fremmest håber jeg dog at barnet kommer i 2010 
Anmeld