Mors lastbil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

karina1980

Frederic's moar skriver:

he he...

Hvor var det henne?

Ja vi er ikke så mange piger, endnu... Og får gerne nogle sjove kommetare med hist og pist...

Her for alle samme behandling uanset om det er en gammel rusten bil fra 18 hundred og hvidkål - eller en stor dyr mercedes eller ferrari...

det var ved social og sundhedsskolen(teglgårdsparken) i middelfart i sommers,

og ja det er samme behandling, hvilket også er derfor vi har DAH og ikke falck og så fordi at falck skulle spille smart overfor min mand, da han var kørt i stykker, han er selv udd. mekaniker og vidste at bilen ikke kunne køre men det mente den studerende der kom ud at han kunne fikse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Mor til Frederic og Freya

karina1980 skriver:

og ja det er samme behandling, hvilket også er derfor vi har DAH og ikke falck og så fordi at falck skulle spille smart overfor min mand, da han var kørt i stykker, han er selv udd. mekaniker og vidste at bilen ikke kunne køre men det mente den studerende der kom ud at han kunne fikse

Vi dækker; vejle- fredericia - kolding - middelfart og de små byer i og omkring...

Started selv op efter barsel 1 juni... Gad vide om det så har været mig?

Anmeld

29. december 2009

karina1980 skriver:

Falck total skadede også min mands bil i tidernes morgen, så nu er hele familien hos os...

Anmeld

29. december 2009

karina1980

Frederic's moar skriver:

Vi dækker; vejle- fredericia - kolding - middelfart og de små byer i og omkring...

Started selv op efter barsel 1 juni... Gad vide om det så har været mig?

det kan da godt være, jeg havde først opgivet forkert adr. men det var så en tæt på, tog lige fejl af 44 og 104 

men jeg holdte  i en peugeot stationscar og vidste godt hvad fejlen var,  og skulle køre fra middelfart og så hjem til vissenbjerg bagefter, havde brugt ventetiden nede på cafe razz og på mit praktiksted lige ved siden af

Anmeld

29. december 2009

karina1980 skriver:

det kan da godt være, jeg havde først opgivet forkert adr. men det var så en tæt på, tog lige fejl af 44 og 104 

men jeg holdte  i en peugeot stationscar og vidste godt hvad fejlen var,  og skulle køre fra middelfart og så hjem til vissenbjerg bagefter, havde brugt ventetiden nede på cafe razz og på mit praktiksted lige ved siden af

hm...

var hun lille og buttet eller høj og slank?

Anmeld

29. december 2009

karina1980

Frederic's moar skriver:

hm...

var hun lille og buttet eller høj og slank?

hmm vil ikke sige hun var lille og buttet, men heller ikke vildt høj,, sådan hmm alm ligesom migselv sådan der omkring de ca 170 +/- 5 cm og vægt tør jeg ikke skyde på, men ikke en jeg ville vudere til at have alt for meget på sidebenene, men altså arbejdstøj fremhæver hellere ikke altid det bedste ved en

Anmeld

29. december 2009

karina1980 skriver:

hmm vil ikke sige hun var lille og buttet, men heller ikke vildt høj,, sådan hmm alm ligesom migselv sådan der omkring de ca 170 +/- 5 cm og vægt tør jeg ikke skyde på, men ikke en jeg ville vudere til at have alt for meget på sidebenene, men altså arbejdstøj fremhæver hellere ikke altid det bedste ved en

har nemlig fået en pige mere med - hun er omkring de 166 og ret buttet - enten med meget lys blond eller sort ( kan ikke lige huske, hun skifter farve ret tit) hår der lige kunne nå sammen i en heste hale. ret tykke lår, men ellers 'normal' kompakt overkrop.

Jeg selv er ca. 179 og slank af bygning, nogle mener ligefrem tynd - kan ikke lige huske min hår længde. Snakker ret meget og spørger om mange ting ang 'kundens' bil...

Anmeld

29. december 2009

karina1980

Frederic's moar skriver:

har nemlig fået en pige mere med - hun er omkring de 166 og ret buttet - enten med meget lys blond eller sort ( kan ikke lige huske, hun skifter farve ret tit) hår der lige kunne nå sammen i en heste hale. ret tykke lår, men ellers 'normal' kompakt overkrop.

Jeg selv er ca. 179 og slank af bygning, nogle mener ligefrem tynd - kan ikke lige huske min hår længde. Snakker ret meget og spørger om mange ting ang 'kundens' bil...

uhh det tør jeg ikke sige så, mener at hun havde mellemblond hår, det sad i en hestehale som nåede lidt ned af ryggen, sådan ca midt mellem skuldrebladene i løs tilstand vil jeg tro,

men jeg husker hende som ganske alm, bygget og vældig sød og snaksaglig, kan huske at hun sagde at det var rart at komme ud til nogen som godt vidste hvad fejlen var på deres bil og den var da også startet på ingen tid

Anmeld

29. december 2009

karina1980 skriver:

uhh det tør jeg ikke sige så, mener at hun havde mellemblond hår, det sad i en hestehale som nåede lidt ned af ryggen, sådan ca midt mellem skuldrebladene i løs tilstand vil jeg tro,

men jeg husker hende som ganske alm, bygget og vældig sød og snaksaglig, kan huske at hun sagde at det var rart at komme ud til nogen som godt vidste hvad fejlen var på deres bil og den var da også startet på ingen tid

kunne ikke lige finde ordene til min hår farve og ville have skrevet mørke blond - lyst leverpostej...

Har selv også langt hår, der altid er samlet i enten hestehale eller rottehaler...

He he... den sætning bruger jeg skisme tit... For der er ikke mange kvinder der ved, hvad deres bil fejler når man når frem... Så når der er nogle 'kloge' kvinder der ved fejlen - kommer den sætning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.