Mors lastbil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Ville lige berige jer med lidt 'mandehørm' og vise den lastbil jeg kører i...  Undskylder dog at den er ret beskidt, ikke haft tid til at vaske og nåed det heller ikke. Var hjemme 20 min efter fyraften..

Billederne er taget idag, et sted i kolding - hvor de ikke havde ryddet sne...

At jeg så sad fast da jeg skulle derfra, nævner vi ikke højt. Men kom dog fri efter at have kæmpet i 5 minutter og bl.a kuret 2 meter til siden i fremad gående gear... Elsker sne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Honningblomst

Må jeg spørge hvad din mand laver... er han så sygeplejerske...

Anmeld

29. december 2009

kiroo

Eva skriver:

hehe Eva din tosse..

Anmeld

29. december 2009

Honningblomst

kiroo skriver:

hehe Eva din tosse..

Jaaahhhh.... ved det....det er bare så kæmpe langt fra min verden at kvinder har sådan et job og kan slet ikke finde noget mere maskulint, så tænkte manden måske var i den anden "grøft"...

Knus...

Anmeld

29. december 2009

Eva skriver:

he he...

lige pt holder han ferie for at passe prinsen, da dp jo har jule ferie... Så han er lige for tiden hjemmegående, og han syntes det er ret hårdt at passe ham helt alene...

Han er udlært lastbil mekaniker, men arbejder som  'plads formand' hvor han holder styr på fragt papire, flytter - hjælper med at fylde - bakke trailere til og fra -sørger for der er tomme trailere nok osv...

Anmeld

29. december 2009

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

he he...

lige pt holder han ferie for at passe prinsen, da dp jo har jule ferie... Så han er lige for tiden hjemmegående, og han syntes det er ret hårdt at passe ham helt alene...

Han er udlært lastbil mekaniker, men arbejder som  'plads formand' hvor han holder styr på fragt papire, flytter - hjælper med at fylde - bakke trailere til og fra -sørger for der er tomme trailere nok osv...

Ok.. ej, det er også et ret mandeagtigt job...er vild med at du har et så anderledes job for kvinder....

Anmeld

29. december 2009

Eva skriver:

Jaaahhhh.... ved det....det er bare så kæmpe langt fra min verden at kvinder har sådan et job og kan slet ikke finde noget mere maskulint, så tænkte manden måske var i den anden "grøft"...

Knus...

Thi hi...

Er også den første 'pige' på vores station, siden den started op i '79.. Ud over kontor damerne, altså...

Lå og kørte rundt endnu større lastbiler i 7 år inden jeg started hos DAH. Så  elsker at få ture med vores blokvogn og hente stort matriel ( traktore - lastbiler - byggelifte mm)

Anmeld

29. december 2009

Eva skriver:

Ok.. ej, det er også et ret mandeagtigt job...er vild med at du har et så anderledes job for kvinder....

Det er også bare et lækkert arbejde...

Ved godt at jeg 'lærer' på andres uheld mm, men ikke 2 dage er ens og man møder så mange mennesker - og de er som regl glade for at se én...

Man kommer ud for lidt af vært og man skal ikke være sart, da jeg har stået selv som 1. mand ved færdselsuheld nogle gange - skulle få styr på de tilskadekommende og starte behandling. Ringe efter politi og ambulancer... Plus at der jo tit er rød 'farve' i de biler...

Politi i vores område er ret glade for os, så vi er tit med helt fremme og hjælpe... Så jeg har kørt udrykning mange gange i lastbil - for at komme hurtigt frem og så kan den med de blå blink og sirene - køre 110...

Anmeld

29. december 2009

karina1980

Frederic's moar skriver:

Ville lige berige jer med lidt 'mandehørm' og vise den lastbil jeg kører i...  Undskylder dog at den er ret beskidt, ikke haft tid til at vaske og nåed det heller ikke. Var hjemme 20 min efter fyraften..

Billederne er taget idag, et sted i kolding - hvor de ikke havde ryddet sne...

At jeg så sad fast da jeg skulle derfra, nævner vi ikke højt. Men kom dog fri efter at have kæmpet i 5 minutter og bl.a kuret 2 meter til siden i fremad gående gear... Elsker sne

det er så sejt, jeg kom også gladeligt hjem en dag jeg havde glemt og slukke for lyset på bilen og måtte ringe til DAH, at det var en kvinde der havde været og starte bilen for mig

manden var noget misundelig, da jeg altid får hjælp af unge mænd der er flinke og ret så pæne og nu havde jeg så fået hjælp af en kvinde, som jeg så ovenikøbet fortalte så godt ud.

når han ringede var det altid sure gamle mænd

synes det er så fedt at du går i en *mandeverden* jeg savner faktisk også min tid på lageret på maskinfabrikken

Anmeld

29. december 2009

karina1980 skriver:

det er så sejt, jeg kom også gladeligt hjem en dag jeg havde glemt og slukke for lyset på bilen og måtte ringe til DAH, at det var en kvinde der havde været og starte bilen for mig

manden var noget misundelig, da jeg altid får hjælp af unge mænd der er flinke og ret så pæne og nu havde jeg så fået hjælp af en kvinde, som jeg så ovenikøbet fortalte så godt ud.

når han ringede var det altid sure gamle mænd

synes det er så fedt at du går i en *mandeverden* jeg savner faktisk også min tid på lageret på maskinfabrikken

he he...

Hvor var det henne?

Ja vi er ikke så mange piger, endnu... Og får gerne nogle sjove kommetare med hist og pist...

Her for alle samme behandling uanset om det er en gammel rusten bil fra 18 hundred og hvidkål - eller en stor dyr mercedes eller ferrari...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.