Hmm Æg-test altid negativ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. december 2009

mini86

Vil lige høre om nogle af jer andre har prøvet at tage en æggeløsningstest hver dag ien længere periode, men at den hele tiden viser negativ...?

Skal siges at je går med en grim fornemmelse om at jeg ikke kan få flere børn Da jeg fødte emma i august 2005, fik jeg en styrtblødning (virkelig voldsomt) (skete 14 dage efter fødslen) Og måtte akut indlægges og have en udskrabning, hvor lægerne fortalte bag efter at de havde fundet rigtig mange og store rester af moderkagen oppe i mig, som havde fungeret som et åbent sår der bare havde pulset blod ud..

Mistede 2½ litter blod og var jauhyggeligt nok død da emmas fra fandt mig på WCet...

Siden den epesode (26 august 2005)  Har jeg ikke en eneste gang testet positiv i gravilditet eller æggeløsnings test

Hvad skal jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

lunde

hej "mini86"

hvis jeg var dig, havde jeg nok fået en tid hos lægen...

hvornår er du stoppet med at bruge beskyttelse???

der kan jo godt gå et par måneder før man for ægløsning..

lunde..

Anmeld

29. december 2009

mini86

Stoppede for over 1 år siden på pillerne...

Anmeld

29. december 2009

lunde

mini86 skriver:

Stoppede for over 1 år siden på pillerne...

min svigerinde stoppede oz for et års tid siden, og det er ikke lykkes hende endnu.   hun talte med lægen om det, og han sagde at 50 % blir gravide indenfor det første år, og 30 % indenfor det andet år, og 10 % for treje år, 10 % skal ha hjælp..

Anmeld

29. december 2009

mini86

Jeg er bare bange for at der er en anden grund til jeg ikke er blevet gravid endnu! Det virker altså underligt når man har sex hver eneste dag (nogle gange flere gange om dagen) og har haft det i de sidste 3 år... og der stadi ikke er sket en Sk**!

Man bliver jo sindsyg af alle de tanker...!

Anmeld

29. december 2009

kiroo

mini86 skriver:

Jeg er bare bange for at der er en anden grund til jeg ikke er blevet gravid endnu! Det virker altså underligt når man har sex hver eneste dag (nogle gange flere gange om dagen) og har haft det i de sidste 3 år... og der stadi ikke er sket en Sk**!

kender det godt, det tog mig 4 år at blive gravid, og jeg havde haft en del problemer med underlivet, og været til gyn, som ikke kunne finde nogen æg, hvor efter at få skrabet æggestokkene fri for arvæv, og da jeg har fået tid til en fer.læge tester jeg pos. 4dage før..

du må bare til lægen og tjekkes og du bliver ved med at rende til lægen indtil du har et svar.

håber det lykkes....

Anmeld

29. december 2009

lunde

mini86 skriver:

hvis det var mig, ville jeg lade både mig selv og kæresten undersøge..   

Anmeld

29. december 2009

MichellaMalou

jeg ville os gå til lægen men lyder da ikk særlig fedt.. held og lykke

Anmeld

29. december 2009

Prøv den her!!

http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/326

Måske den kan gi et lille prej!?

Stine 21+6

Anmeld

29. december 2009

6800

synes i begge skal blive tjekket....

Hvor længe gik der før du blev gravid første gang???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.