Det klør dernede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

jillkolsbjerg

vatten skriver:

Jeg kender det godt Men da jeg var gravid og fik svamp, måtte jeg ikke bruge stikpiller for lægen. Hverken Vivag eller de mod svamp.. Bum bum.. Canesten hedder de vist. Der står vist egentligt også på pakken (Canesten), at man ikke må bruge piller, hvis man er gravid.

hmm det lyder underligt, jeg har lige taget en cenesten kur faktisk......og jeg læser altid brugsanvisningen på ALLE medikamenter jeg bruger...der står faktisk at gravide godt må bruge det, men man skal bruge fingeren til at stoppe pillen op med og ikke indføringshylstret;-) Smiler....

men igen der er forskel på læger jo.....nogen anbefaler det ene og andre noget andet...men svamp er ulideligt at gå rundt med.....det skal kureres;-)...ellers går man jo til

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Anonym trådstarter

Jeg bruger vivag intimsæbe, må man mon det?

Anmeld

29. december 2009

vatten

Anonym skriver:

Du må sagtens bruge sæben. Det med pillen, var fordi den kommer så højt op og sidder der noget tid- at det kunne give bakterier eller noget.. 

Men ja, læger siger jo tit noget forskelligt

Anmeld

29. december 2009

jillkolsbjerg

Anonym skriver:

ja for søren det må du da;-) Hvis man skal bruge sæbe i det hele taget ( er bedst bare at vaske sig med vand ) så er intimsæbe bedst da det ikke er så skrapt og samtidig hjælper dig til at oprette ph-værdien....men det er faktisk vigtigt ikke at vaske sig med alm sæbe...vand er som sgat det bedste kun at anvende;-)

vær ikke så bekymret søde dig, der sker  ikke bebsen noget;-) 

knus jill

Anmeld

29. december 2009

Anonym trådstarter

vatten skriver:

Du må sagtens bruge sæben. Det med pillen, var fordi den kommer så højt op og sidder der noget tid- at det kunne give bakterier eller noget.. 

Men ja, læger siger jo tit noget forskelligt

Nå okay, godt nok, for jeg har brugt det hele graviditeten, for jeg havde tjekket, at det ikke indeholder parfume, parabener eller andre konserveringsmidler

Anmeld

29. december 2009

Anonym trådstarter

jillkolsbjerg skriver:

ja for søren det må du da;-) Hvis man skal bruge sæbe i det hele taget ( er bedst bare at vaske sig med vand ) så er intimsæbe bedst da det ikke er så skrapt og samtidig hjælper dig til at oprette ph-værdien....men det er faktisk vigtigt ikke at vaske sig med alm sæbe...vand er som sgat det bedste kun at anvende;-)

vær ikke så bekymret søde dig, der sker  ikke bebsen noget;-) 

knus jill

Du har ret, man skal ikke bekymre sig så meget, det er bare, jeg vil så gerne passe på, for den lille har været meget svær at få, så er virkelig bange for, at der skal ske et eller andet, for så betyder det, at vi ingen børn får. Men det mærkes jo som om den har det godt den lille, man kan bare ikke helt lade være at bekymre sig lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.