Hejsa 
Det er et super godt spørgsmål, men jeg tror det svinger fra person til person, hvor meget de synes de vil bruge. Dem der har pengene til det, køber nok det meste nyt og dem der ikke har pengene, får eller køber tingene billigt og brugt 
Vi er helt færdige med at købe tingene og vi har IKKE fået noget af nogen, men vi har købt barnevogn, tremmeseng, puslebord, kravlegård og lidt tøj brugt på nettet. Resten har vi købt fra nyt. I alt er vi kommet op på ca. 7.500,- Plus lidt ekstra til børneværelsets indretning, maling, deko og div.
Min kæreste er i kokkelære og jeg er sygemeldt, så vi har heller ikke alverdens penge, men vi er gode til økonomi og lægge penge til side og så har vi faktisk ikke ærget os over de mange penge der er gået til det. 
Men 10.000 kan det nemt blive til, men det kan SAGTENS blive meget mindre end det. Det er hvad man synes man vil og kan bruge og om det skal være nyt, brugt eller en blanding 
I kan i hvert fald sagtens få det til at fungere på SU, men jeg ville nok skrive ned hvad I skal bruge og hvad I kan få af forskellige og så se hvad beløbet ca. bliver, så I ikke står lige pludseligt og mangler penge til en barnevogn 
Knus Sabrina 30+6, som venter en dreng 
Anmeld