michella88 skriver:
Nu er det jo ikke for at lyde som en dum kælling, men vi kvinder må altså også liiige ta og hive op i os selv.. Mænd vil aldrig nogensinde have de tanker og følelser vi kvinder kan gå med, og der er altså helt iorden.. Det jo ikke dem der skal gå og være gravide, og i de fleste tilfælde heller ikke dem der får barslen, så det er jo klart de ikke kan føle de ting vi gør.
En ting jeg synes at forstå er at din kæreste sikkert smadder gerne vil have den baby også, men igen, mænd reagerer også anderledes end vi kvinder gør, han tackler det sikkert ligesom du bare på sin måde.
Jeg har 2 uger tilbage af min termin, og min fyr har da ikke haft den store indflydelse på noget, han virker heller interesseret for det, men det ved jeg han er, og jeg ved også han glæder sig enormt meget selvom han sjældent viser det 
Håber det kunne være lidt af et råd 
nej du lyder ikke som en dum kælling for du har helt ret i at mænd aldrig kommer til at føle og mærke det vi gør.
Og ved også han glæder sig til der kommer en lille en.
Havde bare en rigtig dårlig morgen, du ved en af de dage hvor man bare har SÅ ondt af sig selv og syntes hele verden er imod en plus kæresten.
Held og lykke med den lille baby.
godt nytår.
Anmeld