I form hurtig efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Unalisa

hvornår startede du at træne efter du havde født-? min søn bliver 2 uger i morgen og jeg vil meget meget gerne i fitnescentre allerede nu...

synes det er lang tid at vente med til de 8 ugers undersøgelse hos lægen-----

hvad synes I? og hvad har i gjort for at forbygge kroppen og den slappe mave?

hvor hurtigt begyndte du at træne i fitnescentre igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

LinLin

Aldrig!

Men tog også kun 11 kg på så de var hurtigt væk af sig selv. (har i øvrigt aldrig sat mine ben i et fitness center ;-) )

Anmeld

27. december 2009

Unalisa

MortilDavid skriver:

Aldrig!

Men tog også kun 11 kg på så de var hurtigt væk af sig selv. (har i øvrigt aldrig sat mine ben i et fitness center ;-) )

hehe,okay, men det er ikke kiloerne jeg vil af med. hehe det er mere den slappe mave og overarme  kiloerne kan godt sidder der lidt endnu men maven og armene skal da strammes(og det må gå hurtigt

Anmeld

27. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Gør hvad du føler dig i stand og klar til...

Fik ks, så her gik der lidt længere tid. Men træned både styrke træning og hold lige til det sidste... Jeg havde lavet en 'vogn' som liften kunne stå i og så jeg kunne trække ham med rundt blandt de forskellige maskiner..

Anmeld

27. december 2009

Lone Jakobsen

jeg startede stille op ca en uge efter.

det skal dog lige siges at jeg aldrig har trænet i fitness centre...men blot havde mit eget program af øvelser her hjemme.

Anmeld

27. december 2009

Unalisa

nutche skriver:

jeg startede stille op ca en uge efter.

det skal dog lige siges at jeg aldrig har trænet i fitness centre...men blot havde mit eget program af øvelser her hjemme.

trænede du også mavemuskler eller  begyndte du først med bækkenbund og derefter mave?

Anmeld

27. december 2009

Lone Jakobsen

Limya skriver:

trænede du også mavemuskler eller  begyndte du først med bækkenbund og derefter mave?

jeg lavede mest mave bøjninger og venepumpe øvelser...og så lavede jeg nogle ben løft der sku styrke lår musklerne. men du kan mærke på dine mavemuskler hvor meget de kan holde til. jeg fik gerne en ekstra kraftig blødning når jeg lavede mavebøjninger... men det er vel naturligt når musklerne presses sammen.

jeg er nu skiftet over til cirkel træning da jeg ikke synes jeg fik nogle resultater af det andet

Anmeld

27. december 2009

Honningblomst

Jeg ville kontakte lægen...du kan ødelægge rigtig meget i dit understel ved at starte for tidligt og hvad hjælper så en lækker krop hvis hele underlivet hænger ud...du kan sagtens tabe dig uden motion og bare ved gåture og så stramme op når din krop er sig selv igen og klar til det.

Knus Eva

Anmeld

27. december 2009

Pige2009

Eva skriver:

Jeg ville kontakte lægen...du kan ødelægge rigtig meget i dit understel ved at starte for tidligt og hvad hjælper så en lækker krop hvis hele underlivet hænger ud...du kan sagtens tabe dig uden motion og bare ved gåture og så stramme op når din krop er sig selv igen og klar til det.

Knus Eva

Yes Jeg fik nogle øvelser af fysioterapeuten på sygehuset, jeg kunne lave hjemme og det var træning af bækkenbund og en smule ryg og mave  Jeg tog også kun 10 kg på, og de var væk 10 dage efter fødslen. Idag er det 9 uger siden jeg fødte og jeg skal starte håndbold efter nytår.

Som Eva siger, kan det ødelægge mere end gavne at starte alt for tidligt, så jeg vil foreslå knibeøvelser 2 gange om dagen til at starte med.

Anmeld

27. december 2009

mor_sabina

Jeg gik rigtig meget da jeg ikke havde bil så det blev til min. 5 km om dagen, men tror fitnesscentret blev besøgt omkring 8 uger startede med håndbold efter 3 måneder. Synes dog sagtens jeg kunne mærke at der skulle MASSER knibeøvelser til, men det kan du sagtens mærke og så kniber du bare

God arbejdslyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.