Barnets bog --> Uniquebook.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2008

lonemus

Bamseboet :D skriver:

JemKem skriver:

Hvordan laver du en ny for hvert leveår? "Mig ikke helt med" *G*

kender du konceptet Uniquebook???

Bogen kan følge barnet hele livet... det er sider man painter ud, de er delt op i emner som fx.
adoption, graviditet, fødsel, stamtræ, mødregruppe, børnehave, ferier, skole, konfirmation, jul, påske, osv osv...

så man kan blive ved og ved i al uendelighed..... ;)

Jeg er også igang med at lave til mine to guldklumper, meeen jeg er ikke sååå flittig, men når jeg SÅ er, så strækker mine printer patroner.. og så må de vente med at blive udprintet:(

Det er rigtigt, der er rigtig mange emner, og når man først har købt dem, kan man printe dem ud lige så mange gange man vil.
Nogle emner bruges hvert år - f.eks. jul, nytår, ferie, samt andre store oplevelser. I bogen følger man barnets liv - i vuggestuen, i børenhaven, i skolen mv.
Der er så mange muligheder :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

NejaJ

Hejsa...

Jeg har ik købt bogen selv, men fået den af en veninde...
Jeg syns personligt at en er helt vildt god, da man kan skrive meget mere detaljeret om alt muligt end man kan i en alm. "barnets bog".

Har printet god 200 sider ud...
Og man har jo os tiden til at få det udfyldt.. Har jeg i hvert fald..

Knus Neja.:D

Anmeld

30. april 2008

JemKem

Bamseboet :D skriver:

JemKem skriver:

Hvordan laver du en ny for hvert leveår? "Mig ikke helt med" *G*

kender du konceptet Uniquebook???

Bogen kan følge barnet hele livet... det er sider man painter ud, de er delt op i emner som fx.
adoption, graviditet, fødsel, stamtræ, mødregruppe, børnehave, ferier, skole, konfirmation, jul, påske, osv osv...

så man kan blive ved og ved i al uendelighed..... ;)

Jeg er også igang med at lave til mine to guldklumper, meeen jeg er ikke sååå flittig, men når jeg SÅ er, så strækker mine printer patroner.. og så må de vente med at blive udprintet:(

Jo det gør jeg, men forstår ikke hvad hun mener med, at hun laver en ny for hvert leveår *S*

Anmeld

30. april 2008

JemKem

lonemus skriver:

Det er rigtigt, der er rigtig mange emner, og når man først har købt dem, kan man printe dem ud lige så mange gange man vil.
Nogle emner bruges hvert år - f.eks. jul, nytår, ferie, samt andre store oplevelser. I bogen følger man barnets liv - i vuggestuen, i børenhaven, i skolen mv.
Der er så mange muligheder :)

Nååee på den måde. Så for hvert år, så har du f.eks. jul, nytår, fødselsdag/fester og ferier? *S* NU jeg med *G*

Anmeld

30. april 2008

JemKem

Jeg har også besluttet mig, at jeg vil opstarte en uniquebook til Helene og os *S* Så kan både hun og vi forældre få en kopi :-)

Og hvis vi ikke får gavekort til den i dåbsgave, så køber jeg selv startpakken tror jeg... Hvis der ikke er nogen der vil dele *GGGGGGG*

Anmeld

22. juni 2014

Ole Elgaard

JemKem skriver:

Jeg har også besluttet mig, at jeg vil opstarte en uniquebook til Helene og os *S* Så kan både hun og vi forældre få en kopi :-)

Og hvis vi ikke får gavekort til den i dåbsgave, så køber jeg selv startpakken tror jeg... Hvis der ikke er nogen der vil dele *GGGGGGG*

Selvom det er en gammel tråd, vil jeg høre om der er nogen der har haft glæde af bogen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.