Barnets bog --> Uniquebook.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. april 2008

JemKem

Hejsa

Jeg er lidt på udkig efter nogle gode barnets bøger, og så faldt jeg over uniquebook... Er der nogle af jer der har erfaring med den? Og hvis ja, så hvilken udgave har I valgt (håndskrevet eller computerskrevet) og hvilke emner og pakker har i købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

lonemus

Jepper, den har jeg til begge mine børn - den er rigtig god!

Jeg har købt standardpakken, den håndskrevne version, fordi jeg syntes den er mere personlig.
Som ekstra emner har jeg købt svømmehallen, søskende og nogle andre jeg ikke lige kan huske nu.........men der følger også mange med i standardpakken.

Det kræver meget arbejde at skrive i den, sætte billeder i mv. Men til gengæld får dit barn også et minde for livstid, med små detaljer man ellers ikke kan huske.

Jeg har også en memozz til begge mine børn, her er også et sjovt mine :-)

Anmeld

29. april 2008

JemKem

Hvad er memozz?

Jeg fik i barselsgave en bog der hedder Kærlig Hilsen Mor og den skal Helene have når hun flytter hjemmefra. Men ville jo også gerne have en som vi kunne beholde når hun er fløjet fra reden. Og der tænkte jeg på uniquebook, for så kunne hun jo også få en kopi af den *S* Jeg vil gerne bruge computeren til en del af siderne, da jeg så også vil tilføje digitale billeder osv. men vil også bruge håndskrift på nogle af siderne *S* Med computeren, kan jeg nok også få farmand til at skrive lidt i den ;-)

Anmeld

29. april 2008

lonemus

Jeg skriver lige et brev til dig :-)

Anmeld

29. april 2008

JemKem

lonemus skriver:

Jeg skriver lige et brev til dig :-)

Mange tak *S*

Anmeld

29. april 2008

lonemus

Selv takker :D (H)

Anmeld

29. april 2008

JemKem

Har du så fået udfyldt det hele i din bog? *S*

Anmeld

29. april 2008

lonemus

Nej, langt fra....der er rigtig mange sider :))

Jeg laver en ny for hvert leveår, hvor jeg jo bare kan printe siderne ud på ny, så det koster ikke noget.
Men alle emnerne kan man ikke bruge på 1 år, så der er emner til flere år.
Men jeg skriver ofte i dem begge..............syntes de er GULD værd :)):))

Anmeld

30. april 2008

JemKem

Hvordan laver du en ny for hvert leveår? "Mig ikke helt med" *G*

Anmeld

30. april 2008

Bamseboet :D

JemKem skriver:

Hvordan laver du en ny for hvert leveår? "Mig ikke helt med" *G*

kender du konceptet Uniquebook???

Bogen kan følge barnet hele livet... det er sider man painter ud, de er delt op i emner som fx.
adoption, graviditet, fødsel, stamtræ, mødregruppe, børnehave, ferier, skole, konfirmation, jul, påske, osv osv...

så man kan blive ved og ved i al uendelighed..... ;)

Jeg er også igang med at lave til mine to guldklumper, meeen jeg er ikke sååå flittig, men når jeg SÅ er, så strækker mine printer patroner.. og så må de vente med at blive udprintet:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.