babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2009

Janep

- skriver:

kommer an på hvor de ligger i forhold til os...

Vi har ikke brugt vores længe... Den er først lige kommet i brug igen til nummer 3...

hannah ligger så langt væk som hun kan hjemme ved os.
huset er ikk så stort så kan godt høre hende alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Janep

suanne85 skriver:

Det vil jeg i hvert fald være, ved ikke om hun kan åbne døre, men hvis i så lader døren stå på klem så kan hun også selv komme ud hvis det nu er i ikke kan høre hende. Sådan har jeg det i hvert fald. Så længe de er i tremme seng er det eneste de jo kan gøre at skrige hvis man ikke høre dem

jah det er self rigtig nok
nej hun kan ikk nå håndtaget endnu
men hun sover i forvejen med døren på klem såh
så må jeg hellere se at få købt den madras

Anmeld

27. december 2009

Mutti2

Herhjemme har vi faktisk aldrig brugt den!!

Men hvis det havde været nødvendig ville vi nok have lagt den på hylden da hun blev 1 år, og kom over i en junior seng.

Der er jo ingen grund til at bruge den, når hun selv kravler ud af sengen og går ind til mig i soveværelset

Men det er jo også forskelligt, og afhængig af hvor langt væk fra jer hun sover, hvor stort et hjem i har osv.!!

Tillykke med spunken i mavsen

Knus Pernille

Anmeld

27. december 2009

BK

Janep skriver:

jah nemlig. det er jo os kun fordi vores gik i stykker. ellers havde jeg nemlig heller ikk tænkt mig at stoppe med at bruge den foreløbig.

og så var det jo lii jeg kom til at tænke på hvornår andre mund egentlig stoppede med at bruge deres

Nu sover vores jo på første sal, så det er nok lige så meget en tryghed for at vi kan høre dem når vi sidder i stuen (neden under)...

Begge vores sover stadig i tremmeseng, men den store skal snart over i en rigtig seng, den skal bare lige laves færdig...

Anmeld

27. december 2009

Janep

Klock skriver:

Nu sover vores jo på første sal, så det er nok lige så meget en tryghed for at vi kan høre dem når vi sidder i stuen (neden under)...

Begge vores sover stadig i tremmeseng, men den store skal snart over i en rigtig seng, den skal bare lige laves færdig...

ja ok så ville jeg nok os bruge den endnu

så længe de kan være i tremmesengen er der jo heller ingenting i vejen for det
kender godt det der med at man liiii ska ha det lavet færdigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.