babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Janep

hvornår stoppede i med at bruge den?

vores gik i stykker for et par dage siden, og iih hvor har jeg været bange for ikk at høre hende.
men det er gået rigtig fint.

hannah er 1½. jeg sys det er lidt tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Janep skriver:

hvornår stoppede i med at bruge den?

vores gik i stykker for et par dage siden, og iih hvor har jeg været bange for ikk at høre hende.
men det er gået rigtig fint.

hannah er 1½. jeg sys det er lidt tidligt.

Vi bruger stadig vores og frederic er 15 ½ mdr.

Men han ligger også i den anden ende, jeg kan godt høre ham - men manden er små døv, så det hjælper ham med at høre ham.

Og når vi er ude, hvor han skal sove til middag.

Anmeld

27. december 2009

BK

Vi bruger stadig til begge vores, og den ældste er 2½, men jeg kunne faktisk også godt tænke mig at vide hvornår folk stoppede...

Anmeld

27. december 2009

Janep

Frederic's moar skriver:

Vi bruger stadig vores og frederic er 15 ½ mdr.

Men han ligger også i den anden ende, jeg kan godt høre ham - men manden er små døv, så det hjælper ham med at høre ham.

Og når vi er ude, hvor han skal sove til middag.

jeg er gravid igen så ska da os helt klart ha en ny en købt. og den blir da sikkert os brugt til hannah for junior ska jo sove inde ved mig de første par mrd.

hannah ska os hjem til sin far og sove i 3 dage. og iih hvor er jeg da bekymret for om han nu kan høre hende øv øv

Anmeld

27. december 2009

Janep

Klock skriver:

Vi bruger stadig til begge vores, og den ældste er 2½, men jeg kunne faktisk også godt tænke mig at vide hvornår folk stoppede...

jah nemlig. det er jo os kun fordi vores gik i stykker. ellers havde jeg nemlig heller ikk tænkt mig at stoppe med at bruge den foreløbig.

og så var det jo lii jeg kom til at tænke på hvornår andre mund egentlig stoppede med at bruge deres

Anmeld

27. december 2009

Anja

Vi bruger aldrig vores mere og de små er 2½ år og 14 ½ mdr.

Anmeld

27. december 2009

Vingummien

Emil er 16 mdr og vi har tænkt os at bruge den længe, men også fordi han ligger i den anden ende og så kan vi ikke høre ham. Tror så længe han sover i tremme seng og ikke kan komme ud af sengen selv og hente os vil den være der.

Anmeld

27. december 2009

Janep

Anja skriver:

Vi bruger aldrig vores mere og de små er 2½ år og 14 ½ mdr.

har de så senge de selv kan kravle ud af?
er du ikk bekymret for om du kan høre dem?

Anmeld

27. december 2009

Janep

suanne85 skriver:

Emil er 16 mdr og vi har tænkt os at bruge den længe, men også fordi han ligger i den anden ende og så kan vi ikke høre ham. Tror så længe han sover i tremme seng og ikke kan komme ud af sengen selv og hente os vil den være der.

ja ok.. hannah har fået en juniorseng som hun flytter over i snaretst. ska bare li ha købt en ordenlig madras til den. men kan være jeg er mere rolig hvis hun slv kan komme ud af sengen

Anmeld

27. december 2009

Vingummien

Janep skriver:

ja ok.. hannah har fået en juniorseng som hun flytter over i snaretst. ska bare li ha købt en ordenlig madras til den. men kan være jeg er mere rolig hvis hun slv kan komme ud af sengen

Det vil jeg i hvert fald være, ved ikke om hun kan åbne døre, men hvis i så lader døren stå på klem så kan hun også selv komme ud hvis det nu er i ikke kan høre hende. Sådan har jeg det i hvert fald. Så længe de er i tremme seng er det eneste de jo kan gøre at skrige hvis man ikke høre dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.