Håber det er en forsinket julegave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2009

Mor til L&S

Jeg testede ca 5 dage efter hvor jeg mente at jeg skulle få min første mens. efter p-pille stop... den viste negativ - Testede så igen dagen efter og så var den svag positiv -  det kan sagtens være sådan

Krydser stadig fingre for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

mullesmith2

Har lige testet nu her, den er stadig negativ

Anmeld

27. december 2009

Mka

øv øv hvor er det trist. Du får lige en

Anmeld

27. december 2009

mullesmith2

Takker.  Jeg håber snart mens kommer så... ellers må jeg teste igen om et par dage.

Anmeld

28. december 2009

mullesmith2

Dag.32 stadig ingen mens, men har haft menssmerter idag, har også lidt nu. Men testen igår var jo negativ, så tror sku bare ik på det, men håber da indtil der kommer mens at jeg er gravid.

Anmeld

29. december 2009

mullesmith2

dag 33. Mens er kommet. det var da egentlig rart så kan jeg tænke på noget andet også, mig og kæresten har også lige fået skrevet under på købsaftalen på et nyt hus ;-) det er så lækkert det hus, glææææder mig, vi flytter ind 1/3 , så jeg er ikke helt trist over jeg ikke lige blev gravid denne måned. Det bliver det nok i næste måned det sker  godt nytår til alle

Anmeld

29. december 2009

NoName

mullesmith2 skriver:

dag 33. Mens er kommet. det var da egentlig rart så kan jeg tænke på noget andet også, mig og kæresten har også lige fået skrevet under på købsaftalen på et nyt hus ;-) det er så lækkert det hus, glææææder mig, vi flytter ind 1/3 , så jeg er ikke helt trist over jeg ikke lige blev gravid denne måned. Det bliver det nok i næste måned det sker  godt nytår til alle

Hmmm

Tillykke med huset, det bliver da super spændende...

for at der snart kommer en positiv test, men mon ikke det kommer af sig selv når du nu får baby tankerne lidt på afstand med huset...

godt nytår

Anmeld

29. december 2009

mullesmith2

noname skriver:

Hmmm

Tillykke med huset, det bliver da super spændende...

for at der snart kommer en positiv test, men mon ikke det kommer af sig selv når du nu får baby tankerne lidt på afstand med huset...

godt nytår

Mange tak  Det hele kommer nok, nu må vi bare glæde os over vores nye hus. Godt nytår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.