Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen og glædelig baghjul Jeg er på dag 30 i min cyklus og venter på mens. Sidste måned var på 25 dage. Det har været lidt svingende de sidste par måneder pga. p pille stop. Men jeg kan jo ikke lade være med at spekulere om jeg nu er blevet gravid denne her måned, jeg testede i forgårs hvor den viste negativ, blev så skuffet. Men hvad så er det bare op på "hesten" igen haha Jeg har bare haft mens smerter de sidste 4 dage men der kommer ikke noget. ved ik helt om jeg bare skal vente et par dage mere og se om ik der sker noget. Hvad syntes i??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville måske vente til nytårs dag.
Så er der lidt ekstra dage hvor du kan se om din mens kommer eller om den gider at blive væk
tror jeg også jeg gør så kan jeg da være mere sikker på at testen er sikker også. eller at mens indfinder sig.. kram
Jeg gik omkring 5 uger ca over tid før jeg tog en test.
Så jo længre du venter jo bedre faktisk..
Det der bekymre mig er at jeg testede i forgårs og der var den total negativ...
så er det dag 31 og der er stadig ingen mens. Mig og kæresten prøvede endda med en ordentlig omgang sex igår, det plejer nogen gange at kunne få mens til at komme. Men nææ. Jeg har frygtelig meget lyst til at teste og alligevel ikke for hvis den nu er negativ så er det bare træls for humøret. Venter spændt på om ik der kommer mens idag så...
Altså jeg testede stortset hver dag op til min mens, og testen sagde negativ hver gang! Så ventede jeg et par dage, og tog en morgen en test igen, og vupti, så var den negativ!
Så den kan altså godt være negativ idag, men positiv imorgen
Mener selvfølgelig at morgen testen var POSITIV
måske er det bare tankerne om at være gravid der driller mig!! Det er dog ikke sket før men det kan det vel godt være. Når jeg hele tiden tænker hvornår mens kommer og om jeg er gravid hele tiden.
Mathildesmor skriver: Mener selvfølgelig at morgen testen var POSITIV
Hehe ja jeg har hørt om at det kan skifte fra den ene dag til den anden fordi hcg niveauet har fordoblet sig. Jeg håber det er tilfældet her også kunne være så dejligt. Godt nytår
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128