Vejer min søn nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2009

kjeldsen

hej... ja han følger sin vægtkurve, så det er jo fint. men vil da helt klart også mene det er bedre at være tyndere end tyk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Honningblomst

kjeldsen skriver:

hej... ja han følger sin vægtkurve, så det er jo fint. men vil da helt klart også mene det er bedre at være tyndere end tyk.

Det er bedst bare at være som man skal være og ingen er ens...Min søn der lige er blevet 7 år vejer 36,5 kg og min anden søn på 12½ år vejer 34 kg og det er helt perfekte begge to..

Knus Eva

Anmeld

27. december 2009

kjeldsen

ja, man skal passe på man ikke presser barnet til at spise under måltiderne- det giver bare modsatte effekt, meeeen det kan sørme være svært. Tak for alle jeres svar...sødt af jer

Anmeld

27. december 2009

Mutti2

kjeldsen skriver:

Hej... jeg har en dreng der fyldte 2 år i denne månede. Dog bekymre jeg mig en del om hans vægt. Han er ca 88 cm høj og vejer 11 kg. Vi har hver dag kamp til måltiderne, da han ikke gider spise. Måske er jeg bare en bekymret mor... men mon vægten er helt normal?

det lyder da som om han trives

Min datter bliver 2 år her den 10. jan!! Hun vejer 11,4 og er 85 cm!! Jeg er slet ikke i tvivl om at hun trives Hun bruger kun en 80/86 i tøj.

Hun er til tider bestemt heller ikke god til at spise, men hun spiser hvis hun er sulten!!

Hun vejede 3030 ved fødslen, og har altid været lille!!

Men hun er den mest smilende lille prinsesse!

Tror bestemt ikke du skal være nervøs

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.