Har snydt og testet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2009

mullesmith2

Stort tillykke med det  Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

missKat

KaMa skriver:

Jeg blev insemineret d. 14. dec og skulle teste tidligst den 28. dec.

Har super mange symptomer: Kvalme, ømme bryster/stikken i brystvorter og massiv metalsmag i munden.

I går aftes oplevede jeg rosa/brunt udflåd og havde menstruationssmerter. Blev så ked af det, og græd mig i søvn

I morges vågner jeg, og har igen kvalme og metalsmag i munden. Menstruationssmerter er væk og det samme er udflåd!

Så kan jeg simpelthen ikke holde det ud længere, jeg finder testen frem og tester... tænker, at det jo er for tidligt, men mod alle forventninger, så tegner der sig en TYDELIG streg lige efter kontrolstregen er fremkommet.

Waaauv - hvor vildt!! Jeg kan bare ikke tro det!!

Jeg fik jo ægløsningssprøjte, og så kan man teste falsk positivt. Den skulle dog være ude af kroppen nu. Har hørt, at det er ude efter 12 dage, min fertilitetslæge siger for en sikkerhedsskyld 14 dage. I dag er det 14 dage siden jeg tog sprøjten..

...Skulle det være hormon, som spiller mig et puds, så ville testen ikke være SÅ TYDELIG og fremkomme få sekunder efter tisning! Mit hcg må være forholdsvis højt.

Så jeg tror godt, at jeg tør sige: Jeg er sgu gravid

Karina 3+5

Hvor er det dog HEEEEEEELT fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Et stort og rungende TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

da jeg læste dit indlæg, så sad jeg bare og tænkte efter at havde læst symptomer, at den var da klokkeklar  jeg havde også den metalsmag i munden, samt helt stive vorter  fra selv samme aften, som vi havde sexet om morgenen... og jeg testede også positiv før forventet mens.

endnu engang et stort tillykke med den lille nye indflytter!
håber det bliver en skøn graviditet

Karina 

Anmeld

26. december 2009

Dansker i England

Stort tillykke - dejligt det lykkedes

Anmeld

26. december 2009

lillemunk

Smiler er super glad på dine vegne
Kæmpe stort TILLYKKE
Så ser det ud til at bilen alligevel skal en tur til Sverige og købe baby ting..... weeee hvor er det bare fantastisk

Anmeld

26. december 2009

Lone Jakobsen

nej hvor er det slønt for dig stort tillykke

Anmeld

26. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Tillykke
Sikke dog en skøn Julegave og julehilsen at få..

Mange Juleknuser og Lykønskninger herfra..

Anmeld

26. december 2009

Vial

Hvor er det dejligt med alle lykkeønskningerne

Det er stadig meget syrealistisk. Går og siger højt til mig selv. "Hej jeg hedder Karina, jeg er gravid".

Når hjerteblink er i hus, så læner jeg mig tilbage og GLÆDER mig på fuld styrke. Nu er jeg bare så hamrende glad for, at det kan lykkes for mig. Har jo pco og havde aldrig troet, at det skulle gå så stærtk.

Anmeld

26. december 2009

MORJESPERSEN

KaMa skriver:

Jeg blev insemineret d. 14. dec og skulle teste tidligst den 28. dec.

Har super mange symptomer: Kvalme, ømme bryster/stikken i brystvorter og massiv metalsmag i munden.

I går aftes oplevede jeg rosa/brunt udflåd og havde menstruationssmerter. Blev så ked af det, og græd mig i søvn

I morges vågner jeg, og har igen kvalme og metalsmag i munden. Menstruationssmerter er væk og det samme er udflåd!

Så kan jeg simpelthen ikke holde det ud længere, jeg finder testen frem og tester... tænker, at det jo er for tidligt, men mod alle forventninger, så tegner der sig en TYDELIG streg lige efter kontrolstregen er fremkommet.

Waaauv - hvor vildt!! Jeg kan bare ikke tro det!!

Jeg fik jo ægløsningssprøjte, og så kan man teste falsk positivt. Den skulle dog være ude af kroppen nu. Har hørt, at det er ude efter 12 dage, min fertilitetslæge siger for en sikkerhedsskyld 14 dage. I dag er det 14 dage siden jeg tog sprøjten..

...Skulle det være hormon, som spiller mig et puds, så ville testen ikke være SÅ TYDELIG og fremkomme få sekunder efter tisning! Mit hcg må være forholdsvis højt.

Så jeg tror godt, at jeg tør sige: Jeg er sgu gravid

Karina 3+5

STORT TILYKKER HER FRA

Anmeld

26. december 2009

MichellaMalou

tillykke med graviditeten kender godt det med metal smag i munden.. har jeg os lige for tiden

Anmeld

26. december 2009

silden85

stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.