Har snydt og testet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.605 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. december 2009

Vial

Jeg blev insemineret d. 14. dec og skulle teste tidligst den 28. dec.

Har super mange symptomer: Kvalme, ømme bryster/stikken i brystvorter og massiv metalsmag i munden.

I går aftes oplevede jeg rosa/brunt udflåd og havde menstruationssmerter. Blev så ked af det, og græd mig i søvn

I morges vågner jeg, og har igen kvalme og metalsmag i munden. Menstruationssmerter er væk og det samme er udflåd!

Så kan jeg simpelthen ikke holde det ud længere, jeg finder testen frem og tester... tænker, at det jo er for tidligt, men mod alle forventninger, så tegner der sig en TYDELIG streg lige efter kontrolstregen er fremkommet.

Waaauv - hvor vildt!! Jeg kan bare ikke tro det!!

Jeg fik jo ægløsningssprøjte, og så kan man teste falsk positivt. Den skulle dog være ude af kroppen nu. Har hørt, at det er ude efter 12 dage, min fertilitetslæge siger for en sikkerhedsskyld 14 dage. I dag er det 14 dage siden jeg tog sprøjten..

...Skulle det være hormon, som spiller mig et puds, så ville testen ikke være SÅ TYDELIG og fremkomme få sekunder efter tisning! Mit hcg må være forholdsvis højt.

Så jeg tror godt, at jeg tør sige: Jeg er sgu gravid

Karina 3+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så siger jeg STOOOOOOORT tillykke!!!!

Sikke en dejlig ekstra julegave!

Anmeld

26. december 2009

frk andreasen

tillykke

kram tanja 27+6

Anmeld

26. december 2009

Vial

Caroline86 skriver:

Så siger jeg STOOOOOOORT tillykke!!!!

Sikke en dejlig ekstra julegave!

Tak - det er næsten ikke til at tro!

Føler mig dog ret gravid - og har også fået at vide, at jeg ser gravid ud (ikke maven.. he he...).

Nu har min søster lige sendt mig på døgnapoteket.. mon ikke der ryger et par tests med i købet

Anmeld

26. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Tak - det er næsten ikke til at tro!

Føler mig dog ret gravid - og har også fået at vide, at jeg ser gravid ud (ikke maven.. he he...).

Nu har min søster lige sendt mig på døgnapoteket.. mon ikke der ryger et par tests med i købet

hihi.... det er svært at lade være med at smutte et par stykker ned i kurven

Anmeld

26. december 2009

MM1987

Nååhh...jamen så vil jeg sige tillykke herinde...

Du har squ nok ret, den er der...har faktisk hele tiden haft en fornemmelse af at du blev gravid, men har ikke ville sige det og lægge pres på...(det er selvfølgelig nemt at sige nu, men jeg har altså haft det på fornemmelsen)...

Anmeld

26. december 2009

FrkLarsen

Kæmpe stort tillykke med graviditeten! 

Kamilla 10+0

Anmeld

26. december 2009

Vial

Mia Maia skriver:

Nååhh...jamen så vil jeg sige tillykke herinde...

Du har squ nok ret, den er der...har faktisk hele tiden haft en fornemmelse af at du blev gravid, men har ikke ville sige det og lægge pres på...(det er selvfølgelig nemt at sige nu, men jeg har altså haft det på fornemmelsen)...

Tak

Jeg var på besøg hos en ven i går. Sådan en rigtig MAND - ældre og en følefyr. Som altid fornemmer stemninger.

Han sagde til mig, at jeg var gravid. Det kunne han se. Så spurgte jeg, hvordan han kunne se det, han svarer noget i stil med "Nu er jeg jo en rigtig hulemand, og jeg kan se på kvinder, når de er forsejlede, og der ikke er noget at komme efter".. Syret kommentar, men jeg slugte den da råt

Anmeld

26. december 2009

MM1987

KaMa skriver:

Tak

Jeg var på besøg hos en ven i går. Sådan en rigtig MAND - ældre og en følefyr. Som altid fornemmer stemninger.

Han sagde til mig, at jeg var gravid. Det kunne han se. Så spurgte jeg, hvordan han kunne se det, han svarer noget i stil med "Nu er jeg jo en rigtig hulemand, og jeg kan se på kvinder, når de er forsejlede, og der ikke er noget at komme efter".. Syret kommentar, men jeg slugte den da råt

Ha-ha...ja, men jeg ville have gjort det samme, i alle andre situationer havde jeg nok taget det med et gran salt, men den der havde jeg også slugt...

Jeg har det på samme måde som dig hvis jeg tester positiv d. 28..tror ikke rigtig på det...

Tror nu der er flere positive tests i vente...

Anmeld

26. december 2009

N&J

Hvor er det dejligt.. et kæmpe tillykke herfra... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.