hvorfor er i oppe i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

frk.Quaade skriver:

jaa medmindre jeg har tabt igen som jeg gjoreder i sommers men der vågnede jeg bare badet ind i blod selvom jeg havde tampon oppe.. og det har jeg aldrig prøvet før at vågne og være badet ind i det,, men nu her bløder det ikk rigtigt

ej nej det er jeg ked af at hører

men det behøves ikke være det, skal ikke gøre mig klog, kan kun sige hende der også blødte under graviditeten, der var ikke noget galt, men kan godt forstå hvis du er bange for det er det, når du jo også har prøvet det før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

MichellaMalou

jaa nemlig det var i sommers jeg tabte barnet ,, men det bløder bare næsten ikk nu som det går når det er abort,, men er spændt på at se om jeg eller ikk er,, men ved ikk om testene fra netteet af er gode og sikre

Anmeld

26. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

frk.Quaade skriver:

jaa nemlig det var i sommers jeg tabte barnet ,, men det bløder bare næsten ikk nu som det går når det er abort,, men er spændt på at se om jeg eller ikk er,, men ved ikk om testene fra netteet af er gode og sikre

ej det jeg virkelig ked af at hører

ja kan jeg godt forstå, det da også spændene kan man tage test på nettet?? altså dem på apoteket er over 99% sikre..

Anmeld

26. december 2009

MichellaMalou

man kan købe dem derinde og der er nogen som lægen bruger siger de sidder og tænker på om jeg skal bestille nogen af dem

Anmeld

26. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

frk.Quaade skriver:

man kan købe dem derinde og der er nogen som lægen bruger siger de sidder og tænker på om jeg skal bestille nogen af dem

arh , hmm ved jeg godt nok ikke. hvad står der, hvor mange procent?? men tænker lidt om de når at komme inden søndag da der jo er helligdage, hvor butikkerne har åbent?+ så kan det jo bedre betale sig at købe dem søndag, det er sikkert også billigere men kan godt forstå du ikke kan vente

Anmeld

26. december 2009

MichellaMalou

der står de er 99 procent sikre men det er bare det mig og kæresten tag altid ud og handle sammen og det skal helst være lidt hemmeligt,, for han ved jo intet og han ved jeg bløder nu

Anmeld

26. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

frk.Quaade skriver:

der står de er 99 procent sikre men det er bare det mig og kæresten tag altid ud og handle sammen og det skal helst være lidt hemmeligt,, for han ved jo intet og han ved jeg bløder nu

ja okey, det kan jeg godt se, det er lidt et problem.. men så syntes jeg du skal bestille nogle, så er de der nok mandag husk at bestille flere end en..

Anmeld

26. december 2009

MichellaMalou

der står der er tre i en pakke

Anmeld

26. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

frk.Quaade skriver:

der står der er tre i en pakke

okey så bestil dem så er du på sikre side

Anmeld

26. december 2009

MichellaMalou

jaa hvor er det dejligt der er nogen man kan skrive med som os er ung...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.