hvorfor er i oppe i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
41 svar
0 synes godt om
26. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

hej som overskriften siger, hvorfor er i oppe i aften?

jeg kan starte jeg er oppe fordi malou ikke vil sove, så hun ligger og hygger, tror bestemt ikke hun har tænkt sig at sove inde for kort tid er heldigvis ikke så træt, så det går nok..

knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

MichellaMalou

jeg kan bare ikk sove hehe har mange tanker i hovede

Anmeld

26. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

okey.. nogle du vil dele???  

Anmeld

26. december 2009

Bom

Jeg er kommet hjem fra aftenvagt her for en lille time siden, så jeg kobler af foran comp inden det er senge tid..

Anmeld

26. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

åh kender jeg godt, det er faktisk dejligt afslappende

Anmeld

26. december 2009

MichellaMalou

frk.Quaade skriver:

jeg kan bare ikk sove hehe har mange tanker i hovede

det er det der som står i min status besked med jeg har taget en graviditetstes som var positiv men bløder nu

Anmeld

26. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

frk.Quaade skriver:

det er det der som står i min status besked med jeg har taget en graviditetstes som var positiv men bløder nu

nårh , øv, men det kan jo godt være du er gravid alligevel, der er nogle der bløder selvom de er gravide, i starten, ved jeg da en af mine venners kæreste gjorde.. så det kan jo godt være.. du må op til lægen ( hvis det self er det du ønsker en graviditet)

knus

Anmeld

26. december 2009

MichellaMalou

vil gerne være ungmor men regnede ikk med lige nu.. men beholder det hvis jeg er

Anmeld

26. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

frk.Quaade skriver:

vil gerne være ungmor men regnede ikk med lige nu.. men beholder det hvis jeg er

okey, kan jeg godt forstå du ikke vil af med det, hvis du er det.. kan se du er 17år, hvad siger kæresten til det? hvis man må spørge

Anmeld

26. december 2009

Tina2

Min dejlige mand ser film, jeg går lidt frem og tilbage fra filmen og her:-) Vi har delt en flaske asti, men nu er det vist også snart sengetid:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.