6800 skriver:
grunden til jeg bliver sur er, at vi har en aftale om at vi skal have en hygge kæreste dag, bortset lige fra den time hvor vi stskulle besøge de andre...vi skulle ha holdt fest slev, men blev aflyst, for han gad ikke det vilde den dag....så derfor synes jeg ikke det er okay det han gør....
Jeg synes bare du fremstiller det lidt unuanceret. Hvis det var så vigtigt for dig med en kærestedag, så skulle I nok være blevet hjemme - hvilket han indledningsvis også agiterede for.
Det er jo jeres parforhold, og du ved bedst hvad der skete, og hvordan du skal reagere på det. Det ved jeg ikke!
Jeg synes bare man som kvinde skal passe lidt på at man ikke bliver for "politibetjent-agtig", så mændene føler de hele tiden styres og kontrolleres. Det er bare min erfaring, at jo mere mænd kan være sig selv i et forhold, jo lykkeligere er de.
Måske er der noget mere/andet galt, siden det fylder så meget hos dig, og siden han åbenbart er i gang med at drikke sig fuld for 2. dag i træk... Det er vel mere vigtigt at fokusere på de evt. underliggende årsager til tingene, end på en manglende fejring af forlovelse - men det er bare min mening, du ved jo bedst selv!
Anmeld