Er virkelig skuffet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2009

6800

han undskyldte mange gange i dag, og lovede han ville tage det stille og roligt i dag....MEN han sidder nu inde ved bordet og høvler den ene snaps ned efter den anden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

Corn

6800 skriver:

han undskyldte mange gange i dag, og lovede han ville tage det stille og roligt i dag....MEN han sidder nu inde ved bordet og høvler den ene snaps ned efter den anden...

Jeg har en bemærkning, men tror jeg holder den for mig selv

Anmeld

26. december 2009

baby2010

6800 skriver:

grunden til jeg bliver sur er, at vi har en aftale om at vi skal have en hygge kæreste dag, bortset lige fra den time hvor vi stskulle besøge de andre...vi skulle ha holdt fest slev, men blev aflyst, for han gad ikke det vilde den dag....så derfor synes jeg ikke det er okay det han gør....

Jeg synes bare du fremstiller det lidt unuanceret. Hvis det var så vigtigt for dig med en kærestedag, så skulle I nok være blevet hjemme - hvilket han indledningsvis også agiterede for.

Det er jo jeres parforhold, og du ved bedst hvad der skete, og hvordan du skal reagere på det. Det ved jeg ikke!

Jeg synes bare man som kvinde skal passe lidt på at man ikke bliver for "politibetjent-agtig", så mændene føler de hele tiden styres og kontrolleres. Det er bare min erfaring, at jo mere mænd kan være sig selv i et forhold, jo lykkeligere er de.

Måske er der noget mere/andet galt, siden det fylder så meget hos dig, og siden han åbenbart er i gang med at drikke sig fuld for 2. dag i træk... Det er vel mere vigtigt at fokusere på de evt. underliggende årsager til tingene, end på en manglende fejring af forlovelse - men det er bare min mening, du ved jo bedst selv!

Anmeld

26. december 2009

mullesmith2

jeg syntes også det er synd det ikke blev godt med jeres kærestedag  Men så kan det jo kun blive bedre næste år. Har han et problem med alkohol??

Anmeld

26. december 2009

Sisley

Det er jo ikke et spørgsmål om kontrol og politi-agtighed - det er et spørgsmål om at holde de aftaler man indgår. Både mænd og kvinder er selvfølgelig mest lykkeligere ved selv at bestemme - en aftale er gensidig, så han er jo ikke blevet kontrolleret.

Men jeg er enig i at der måske er noget andet galt siden han ikke overholder Jeres aftaler - gider han dig ikke eller hvordan?

Hvis det var mig ville jeg pakke min ting og skride alene for effektens skyld. Nogle gange har de mænd sgu brug for et wake-up call. Alternativt ville jeg hive ham meget hårdt i ørerne lige nu mens han tyller den næste snaps!

Anmeld

27. december 2009

6800

mullesmith2 skriver:

jeg syntes også det er synd det ikke blev godt med jeres kærestedag  Men så kan det jo kun blive bedre næste år. Har han et problem med alkohol??

Nej han har selt ikke noget problem med alkohol, men når han han kommer til fester osv er han den der drikker sig hurtigst fuld....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.