Har lige brug for at komme af med nogle frustrationer, håber der er nogle der gider læse med....
Først og fremmest har mig og kæresten 1. års forlovelses dag i dag (eller i går da klokken nu er 00,01)...dagen startede rigtig dejligt med med vi bare nussede rundt og fik kigget på vores julegaver, fik samlet et par ting vi havde fået osv.
Sidst på eftermiddagen skal vi så hjem til mine gamle barndoms naboer, som efterhånden er blevet en ekstra gren i familien, men vi skulle bare lige ud med en lille julegave...kæresten gider ikke rigtig med, men lover ham at vi kun skal være der en lille time...da vi så kommer derhen, er hele familien der så, og kæresten får en enkelt øl med husets svigersønner, han spørger om jeg kører da vi i forvejen havde fået et glas vi derhjemme, sider selvfølgelig ja i den tro, at det er fordi han bare skal have et par stykker med de andre...men men men det ender selvfølgelig med de også skal have whiskey osv. og han ikke vil med da den aftalte time er gået...og jeg hygger mig også ganske fint, så det gør mig ikke noget.
Men da vi havde været der 3 timer var det vist på tide og komme hjem, og han var selvfølgelig blevet pissefuld....det ender med et skænderi på vej hjem i bilen, da han anklager mig for en masse der slet ikke passer...: han havde sagt for starten at han gerne ville have et par øl - så jeg kunne ikke tillade mig at være så sur, jeg skulle fademe køre ordenligt når det var glat (jeg fulgte trafikken med 50 km i timen), sluk for fanden den blæser når bilen ikke er varm - det er jo pissekoldt (kunne ikke se noget ud af forruden for dug), stop bilen og sæt mig af hvis du skal være sur, osv osv osv osv osv. han blev ved med at kirtisere det ene efter det andet....det skal lige siges jeg ikke gav udtryk for at jeg var træt af han var fuld, for så ved jeg vi bliver uvenner med det samme, men denne gang gik han i forsvarsposition med det samme
Vi var hjemme ved sekstiden, han glemte at købe ind til aftensmad den anden dag som han havde lovet, men han var da ligeglad, han lagde sig ind på sofaen og har sovet lige siden...så har siddet og kedet mig HELE aftenen, været trist og sulten, vi har ikke en krumme i huset....og ved ikke lige hvad næste skridt skal være, ved det hle gentager sig i morgen, når vi skal til julefrokost...
ØV for en 1 års forlovelsesdag