Er virkelig skuffet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.727 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. december 2009

6800

Har lige brug for at komme af med nogle frustrationer, håber der er nogle der gider læse med....

Først og fremmest har mig og kæresten 1. års forlovelses dag i dag (eller i går da klokken nu er 00,01)...dagen startede rigtig dejligt med med vi bare nussede rundt og fik kigget på vores julegaver, fik samlet et par ting vi havde fået osv.

Sidst på eftermiddagen skal vi så hjem til mine gamle barndoms naboer, som efterhånden er blevet en ekstra gren i familien, men vi skulle bare lige ud med en lille julegave...kæresten gider ikke rigtig med, men lover ham at vi kun skal være der en lille time...da vi så kommer derhen, er hele familien der så, og kæresten får en enkelt øl med husets svigersønner, han spørger om jeg kører da vi i forvejen havde fået et glas vi derhjemme, sider selvfølgelig ja i den tro, at det er fordi han bare skal have et par stykker med de andre...men men men det ender selvfølgelig med de også skal have whiskey osv. og han ikke vil med da den aftalte time er gået...og jeg hygger mig også ganske fint, så det gør mig ikke noget.

Men da vi havde været der 3 timer var det vist på tide og komme hjem, og han var selvfølgelig blevet pissefuld....det ender med et skænderi på vej hjem i bilen, da han anklager mig for en masse der slet ikke passer...: han havde sagt for starten at han gerne ville have et par øl - så jeg kunne ikke tillade mig at være så sur, jeg skulle fademe køre ordenligt når det var glat (jeg fulgte trafikken med 50 km i timen), sluk for fanden den blæser når bilen ikke er varm - det er jo pissekoldt (kunne ikke se noget ud af forruden for dug), stop bilen og sæt mig af hvis du skal være sur,  osv osv osv osv osv. han blev ved med at kirtisere det ene efter det andet....det skal lige siges jeg ikke gav udtryk for at jeg var træt af han var fuld, for så ved jeg vi bliver uvenner med det samme, men denne gang gik han i forsvarsposition med det samme

Vi var hjemme ved sekstiden, han glemte at købe ind til aftensmad den anden dag som han havde lovet, men han var da ligeglad, han lagde sig ind på sofaen og har sovet lige siden...så har siddet og kedet mig HELE aftenen, været trist og sulten, vi har ikke en krumme i huset....og ved ikke lige hvad næste skridt skal være, ved det hle gentager sig i morgen, når vi skal til julefrokost...

ØV for en 1 års forlovelsesdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

årh noget møg, det kan han da ikke være bekendt..

øv for en årsdag, håber han kan se imorgen at han gik over stregen..

cille

Anmeld

26. december 2009

MichellaMalou

jaa det lyder ikk sjovt.. kender godt det med man aftaler en tid men ikk bliver overholdt det var ligesom igår da mig og min kæreste var på lolland til juleaften,, der ville alle lige pludselige have vi skulle sove der også ville min kæreste os gerne og det skal lige siges vi havde aftalt at tag hjem og sove pga jeg var syg som jeg stadigvæk er og vi havde ikk dyne med,, så vi skulle sove med tæppe ikk såå fedt når man er syg men heldigvis tog vi da hjem men kender det alt for godt det der..

Anmeld

26. december 2009

Josesmor

Åhh nej dog!! Hvor røv træls.. Jeg håber bestemt også han kommer til fornuft når han engang vågner op fra sofaen, og så må i lave en nu hygge dag, selvom det ikke helt er det samme

Anmeld

26. december 2009

6800

Tak for jeres søde ord kram...tror jeg vil   gå i seng nu, så må han jo selv finde op i seng når han engang vågner på sofaen...

Anmeld

26. december 2009

baby2010

? forlovelsesdag? Det har jeg aldrig hørt nogen fejre... Jeg synes faktisk ikke helt du kan være det bekendt... Han ville ikke med, og da han hygger sig, så bliver du sur over det. Det er jo fuldstændig ligemeget, at han drikker sig fuld. Jeg synes det lyder lidt som om han skal gøre præcis hvad du synes, ellers er det ikke godt nok. Manden er jo voksen, og må da selv bestemme hvad han gør. Ja, så blev tingene ikke som DU gerne ville have dem, men sådan er det jo meget ofte - det er en del af det at være voksen. Så må du fokusere på det positive: at I hyggede jer i begyndelsen af dagen.

Jeg synes du stiller for høje krav. I skal begge være der i parforholdet, og du kan ikke hele tiden bestemme hvad han skal/ikke skal gøre... Men det er bare min mening

Anmeld

26. december 2009

CarinaSB

Jeg kan godt forstå du blev skuffet .. det ville jeg bestemt os blive hvis det var mig .. vi skulle os have fejret vores 1 års forlovelse dag .. men jeg lagde mig desværre syg med influenza

Anmeld

26. december 2009

JustAnotherName

6800 skriver:

Tak for jeres søde ord kram...tror jeg vil   gå i seng nu, så må han jo selv finde op i seng når han engang vågner på sofaen...

........håber han har fået en snak med sin egen (dårlige) samvittighed.

Og håber dagen idag bliver bedre, for jer hver især og for jer sammen.

Anmeld

26. december 2009

Sisley

baby2010 skriver:

? forlovelsesdag? Det har jeg aldrig hørt nogen fejre... Jeg synes faktisk ikke helt du kan være det bekendt... Han ville ikke med, og da han hygger sig, så bliver du sur over det. Det er jo fuldstændig ligemeget, at han drikker sig fuld. Jeg synes det lyder lidt som om han skal gøre præcis hvad du synes, ellers er det ikke godt nok. Manden er jo voksen, og må da selv bestemme hvad han gør. Ja, så blev tingene ikke som DU gerne ville have dem, men sådan er det jo meget ofte - det er en del af det at være voksen. Så må du fokusere på det positive: at I hyggede jer i begyndelsen af dagen.

Jeg synes du stiller for høje krav. I skal begge være der i parforholdet, og du kan ikke hele tiden bestemme hvad han skal/ikke skal gøre... Men det er bare min mening

Jeg er helt og aldeles uenig! En aftale er en aftale - og det ved man når man er voksen. Hvis han kunne se, at det pludselig begyndte at blive lidt mere hyggeligt end han havde forventet (og han blev lidt mere fuld end han havde forventet) kunne han sgu godt lige have afstemt forventningerne til aftenen med fruen. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan I plejer at fejre årsdage, men hvis I plejer at gå op i det, synes jeg godt nok han har trådt i spinaten. Hvis det var min kæreste skulle han godt nok hoste op med en gevaldig undskyldning! Jeg var blevet svine tosset.

Forventninger til partneren er jo ikke kun et spørgsmål om, hvad man selv kræver - det er vel også et spørgsmål om hvad der kræves af en. De ting skal gerne være gensidigt afstemt og derfor synes jeg ikke du har ret i, at 6800 har for høje forventninger og bliver sur, fordi kæresten ikke "makker ret". Der er stor forskel på parforhold. Jeg er selv i et forhold hvor man gør alt sammen. Ikke er jeg siger, at det ene er bedre fremfor det andet, men det lyder som om du er i et mere fleksibelt forhold hvor I i ligeså høj grad gør ting hver for sig?

Anmeld

26. december 2009

6800

baby2010 skriver:

grunden til jeg bliver sur er, at vi har en aftale om at vi skal have en hygge kæreste dag, bortset lige fra den time hvor vi stskulle besøge de andre...vi skulle ha holdt fest slev, men blev aflyst, for han gad ikke det vilde den dag....så derfor synes jeg ikke det er okay det han gør....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.