hej de smukke damerne!!
iám back! efter "jul på Falster"......
jeg fik...
af Martin: et gavekort til rygmassage, den store ansigtsbehandling, spa pedicure med lak, klip og farve:0) samt et par spinning creoler med sommerfugle (jeg elsker sommerfugle!)
af Nikoline: en KÆMPE samling billedrammer i forskellige str. med billeder fra nikolines fødsel og et år frem.... jeg tudede og tudede
af mine forældre: en Fransa tunika og min elskede Helena Rubenstein Lash Queen mascara i gaveæske'
af min bror og svigerinde samt nevø: et stort smykkeskrin og et billede af min nevø
af svigerne: et mindre smykkeskrin og sølv creoler (plus to æsker bestik fælles)
af svigerinde, svoger + nevø: fælles urtekniv fra Zwilling Zwin cuisine og en knivsliber der passer til
Nikoline fik:0)
af os en børnecomputer med Disney Princess...... en lilla scooter....
af mormor og morfar en rød dukkevogn med en hæklet dukke fra Sebra (strikkelise) og en kjole til hende
af bedsterne en guitar, tre Fransa bodyer + et par lilla fløjls bukser med foer fra Fransa, og en telefon fra Play2Learn
af onkel, tante og fætter en mobil fra Play2Learn og en Giraf fra Fisher Price
af morbror, tante og fætter tre puslespil i træ samt en mikrofon fra Play2Learn
af min morbror fik Nikoline en dejlig lilla bluse fra nameIt med en super fin vest til
af min moster + familie endnu en guitar og en lille fin bog med en kat
af martins morbror + familie en Fisher Price hund
af Oldemor Danmarks verdenshistorie for børn
Martin´s gave fra mig endte med at blive en Smartbox med weekendophold i Paris + lommepenge, Nikoline gav sin far flybilletter + et nyt læderbælte