En fælles julegave tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. december 2009

JustAnotherName

Hej alle sammen, og glædelig 1. juledag

Sikke en dejlig jul vi har haft (både den 23 og 24 fejrede vi juleaften)
Og sikke dog en masse flotte gaver vi alle fik - det er helt vildt !!!

Jeg tænkte på, om ikke dette kunne gøres til en fælles tråd (i stedet for vi opretter en hel masse forskellige hver især), hvor vi kan fortælle og/eller vise i billeder af, hvad julen bragte af dejlige gaver til os - og i høj grad til vores dejlige børn ??

Jeg er rigtig spændt på at se/høre, hvad alle Jeres skønne unger har fået?
.....Jeg kommer selv igen senere med billeder fra vores aften og af nogle af de mange fine gaver som pigerne har fået.

Jeg kan dog fortælle at jeg fik et smadder kærligt brev fra min mand.
Historien bag var at jeg var i Paris (sammen med min mor) dengang vi forelskede os i hinanden HELT i starten. Og nu skal vi jo giftes til maj, så jeg bliver "taget tilbage" til hvor det hele startede dengang .....så min gave (én af dem) fra min kommende mand, var en rejse til Paris ("kærlighedens by") med frit valg mellem 50 hoteller og morgenmad inkl. Børnene er der sørget for pasning til hos enten min eller Kenneths mor, og så bliver det en lille BRYLLUPSREJSE  
Det bliver kun lige 2-3 dage. Men vi holder jo også først stort bryllup i år 2013, så det var heller ikke meningen, at vi ville fejre det som noget særlig specielt. Men nu kommer vi da ud og rejse sammen et par dage. Jeg synes det var en smadder sød og romatisk idé.

Nå, men nok herfra mig... Jeg kommer som sagt igen senere, med lidt fotos af pigernes jul og gaver. Og jeg håber også at I vil fortælle/vise, hvad Jeres guldklumper har fået - for jeg er rigtig nysgerrig

GLÆDELIG (BAG)-JUL ALLESAMMEN 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

TbCp

Århhh en dejlig gave!!!!

Jeg fik så mange fine gaver. De bedste var dog en billet til Rammstein koncert, en hvidguldshalskæde til et smykke jeg fik af Carsten da jeg fyldte 30 + 2 willowtree figurer! Elsker bare de figurer.

Vi havde en helt fantastisk aften. Liva gik først i seng kl. 00.30

Jeg havde ellers glædet mig SÅ meget til at Carsten fik gaven fra Liva som var en billet til Rammsteinkoncert. Men d. 24. om morgenen lå der en mail fra Carsten med en ekstra julegave.... han havde købt 4 billetter til samme koncert. Så jeg blev lidt skuffet Men nu glæder vi os bare mega meget til at skulle til koncerten SAMMEN!

Her følger lidt billeder fra aftenen + Livas gaver. - mangler lige et billede af den højstol vi gav hende... den ser sådan ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. december 2009

MORJESPERSEN

Hold da op, så mange fine gaver i alle har fået, og dejligt at høre i har haft en eller flere gode juleaftener

Anmeld

25. december 2009

JustAnotherName

SÅ !!! - Nu kommer jeg og BOMBARDERE tråden med billeder.....

Først viser jeg hvad jeg fik :

Foto 1)
Rejse til Paris med min mand

Foto 2+3)
Smykker (stift-ørering og halskæde) fra min mand

Foto 4)
Parfume fra min ene svigerinde + mand og børn

Foto 5)
Øreringe fra min anden svigerinde + kæreste

Foto 6)
Trådløse telefoner fra mine svigerforældre

Foto 7)
Maleri af Bianca ved havet, som min svigermor selv har malet

Foto 8)
Fingeraftryk som Bianca har lavet i vuggestuen

Foto 9)
Maleri som Bianca har lavet i vuggestuen

OG SÅ FIK JEG OGSÅ (har jeg ingen foto af)
DVD med Anders "ANDEN" Matthesens nyeste show - "vender tilbage" 

Anmeld

25. december 2009

JustAnotherName

Her kommer en STRØM af billeder af de maaange fine ting, som Bianca fik

Anmeld

25. december 2009

JustAnotherName

Og sidst men ikke mindst, gaverne som Celina fik 

Anmeld

25. december 2009

Bondepigen

Sikke flotte gaver.

Jeg fik 3 gaver som var fælles med Ove, men vi har sådan set også givet hinanden den gave at fremkalde 300 billeder af Emma her fra 2008-2009, når vi er ovre  Nytår. Vi er tusind i min  familie (overdrivelse fremmer forståelsen), og Ove har kun sine forældre og bror... Så i min familie har os søskende for længe siden droppet at give hinanden gaver. Det har jeg slet ikke råd til. Og Ove giver heller ikke sin bror gave. Vi giver vores børn, små niecer og nevøer. Dvs. mine to yngste søskendes børn... Dog fik hun osse en gave af et par af mine ældre søskende..

Vi fik 500 kr af mine forældre, selv om vi faktisk havde aftalt at de kun fik en lille ting fra Emma (billeder og en nøglering med billede af Emma) og så skulle de så kun give Emma. Og så fik vi osse en kirke i porcelæn til lys, som min mor har malet.

Og så fik vi en dejlig gave af Emma fra DPén (billeder af Emma fra dagplejen, hvor man kan se hun hygger sig). Så dejligt at få en gave af sit barn

Emma fik en sansegynge fra bilka til 550 kr, en hoppepony og nogle clipos af os. Vi har jo slet ikke råd til det, men jeg har tjent en klat penge hos mine forældre for at hjælpe dem. De er 82 og 79 år gamle, så de synes det er dejligt at jeg hjælper dem så meget. Vi bor på den anden side af vejen, så det er jo nemt lige at handle for dem osse, når vi alligevel er ude...og så nogle andre små tjenester. (Selvfølgelig behøver jeg ikke penge for at hjælpe mine forældre, men det står slet ikke til diskussion )

Emmas øvrige gaver:

-bamse af mine forældres naboer, som er vilde med Emma.

-dukke af min onkel, som ikke har børn, og som osse er helt vild med Emma.

-Porcelæns spisestel af mine forældre, som min mor har malet og duploklodser.

-rigtig god eventyr bog af en af hendes mostre.

-300 kr af farfar (må lige finde ud af hvad hun skal have for dem) 

-gåvogn af fætter og kusine

-Hjem-is-bil med ko fra littlepeople af kusiner

-duploklodser af en af hendes mostre.

-Lille dukkebaby og en bog med dyr i af hendes DP'er

Og hun er bare SÅ fantastisk glad for ALLE gaverne...bare så dejligt.

Sansegyngen tror jegg virkelig hun får meget glæde af. Hun nyder i hvert fald at ligge og flyde i den. Vil have lavet en kæmpepude til den, så hun ligger rigtig godt... indtil videre må hun nøjes med et vattæppe.

Hvor er det fantastisk at se sit barns øjne stråle af glæde fordi vi danser om juletræ og bare alle tre er sammen uden forstyrrelser hele dagen og aftenen. Vi hyggede os bare helt vildt.

Jeg var lige ovre hos mine forældre med mad, så de var fri for at lave noget, og osse fik rigeligt så de kunne få rester i dag. Min mor har nemlig osse lige fået ny hofte, så de har brug for ekstra hjælp i tiden. Men med 8 børn skulle det heller ikke være noget problem..

Anmeld

26. december 2009

JustAnotherName

Og sidst men ikke mindst, gaverne som Celina fik 

Udover alt dette, så glemte jeg da helt, at fortælle (fordi jeg ikke lige havde billeder af det), at Celina også fik

¤ En Trip Trap højstol med hynde + Play Tray bordplade til den, af sin mormor.

¤ Og en ny autostol i større størrelse end den hun har, fra far og mor.

.....Det er HELT VILDT så mange ting tøserne har fået.
Godt det kun er jul eén gang om året, for vi har ikke plads til mere nu, hehe

Anmeld

26. december 2009

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Udover alt dette, så glemte jeg da helt, at fortælle (fordi jeg ikke lige havde billeder af det), at Celina også fik

¤ En Trip Trap højstol med hynde + Play Tray bordplade til den, af sin mormor.

¤ Og en ny autostol i større størrelse end den hun har, fra far og mor.

.....Det er HELT VILDT så mange ting tøserne har fået.
Godt det kun er jul eén gang om året, for vi har ikke plads til mere nu, hehe

Hold da op, sikke en høst Jeg kan godt forstå du syndes det er godt det kun er jul en gang om året.... Sikke mange flotte gaver dine piger har fået, dejligt at høre i havde en to gode aftener..

Anmeld

26. december 2009

Milka

gal hvor har jeres unger fået mange gaver!! her var der få, men de vakte alle jubel  bøtterne fik plastikbolde (et stort hit, men 100 er jo slet ikke nok, de dækker dårligt bunden af weekendsengen), et sæt med bøttekøkkenting, flere sæt træpuslespil, hollys natdragter, minymo badedragter, en mega bamsehund vi har døbt giga-søren (ligner deres sovedyr torben og flemming), mumibøger, tudekopper, lidt tøj og en xylofon.

xylofonen var et kæmpehit – for lilja. hun fattede med det samme hvad man gør med den; luca er stadig mest interesseret i kassen den kom i.

jeg fik en del gavekort fordi jeg er nær umulig at købe gaver til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.