Hvorfor er det sådan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2009

mariamiss6

Stina&Mads skriver:

Hej min søster.

Jeg har snakket med Mads om det, og han kan også godt mærke det. Men det er som om at han ikke rigtig "tør" lade det gå videre, netop fordi at hans mor vil tage det som et angreb, eller som om at vi ikke kan lide hende mere, og det kan vi jo, vi elsker den kvinde, hun er den bedste mor og svigermor nogen kunne ønske sig, så derfor tænker sig også rigtig meget over om jeg overhovedet skal bringe det op, eller om jeg bare skal leve med at tingene er som de nu engang er. Det er meget muligt at jeg er såret over dettte her, men jeg vil jo heller ikke såre andre ved at bringe det frem, og heller ikke lyde som om at det her KUN skal dreje sig om mig og MIN baby, for det skal det jo ikke. Jeg kunne måske bare godt tænke mig at man gad interessere sig lidt for det lille liv jeg bærer rundt på. Ikke dermed sagt at de skal gå og udspørge mig hver eneste gang om alt muligt, bare interessere sig en smule, og ikke vende næsen bort hver gang der bliver sagt det mindste. De eneste der som sådan interesserer sig for det, er min familie.

Noget der også kan irritere mig lidt er at de ynker min svigerinde så meget. Hun er blevet sygemeldt fra sit job fordi hun havde ondt i ryggen, og det kører de jo bare på hele tiden. Ej men ******* kan jo ingenting, og dit og dat, jeg har bækkenløsning og kan ikke engang bære min egen datter op i seng uden at hyle. Men nej nej, graviditeten er jo ikke en sygdom, "gider du forresten ikke lige hente den der dims derude, eller samle den der op fra gulvet?" Jeg fatter det altså ikke. Jeg syntes efterhånden at det hele er blevet så ondsvagt.

Stina, pænt meget gravid..    

Nej men så sig til Mads, at du vil bringe emnet op en dag, og en dag hvor han er der vel at mærke, og at han har at støtte dig, så ikke de kan rotte sig sammen mod dig... Du ved også godt at man kan forklare tingene på en måde, så de ikke bliver for sårede, men så de bare forstår hvad du mener....

god bagjul, håber du kunne lide blusen...... Og ja du er MEGET gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

StinaS

Jo tak, jeg kunne skam godt lide blusen. Den er også tilpas lang nok til at kunne nå ned om maven. Og der er ellers ret laaaaaang vej rundt efterhånden. Jeg tror ihvertfald at jeg har tænkt mig at sige noget til dem. Det er ikke så meget Svigerinden (jeg vil ikke sige hendes navn her på nettet, det er ikke fair) der er problemet, udover at hun gerne vil ynkes, og er se mig se mig agtig, det er svigermor der er problemet. Desværre, for jeg får en rigtig dårlig oplevelse af denne gravditet og svigermor kombineret. Jeg har bare ingen idé om hvad jeg skal sige til hende.

Stina, den intet anende...

Anmeld

26. december 2009

mariamiss6

Stina&Mads skriver:

Jo tak, jeg kunne skam godt lide blusen. Den er også tilpas lang nok til at kunne nå ned om maven. Og der er ellers ret laaaaaang vej rundt efterhånden. Jeg tror ihvertfald at jeg har tænkt mig at sige noget til dem. Det er ikke så meget Svigerinden (jeg vil ikke sige hendes navn her på nettet, det er ikke fair) der er problemet, udover at hun gerne vil ynkes, og er se mig se mig agtig, det er svigermor der er problemet. Desværre, for jeg får en rigtig dårlig oplevelse af denne gravditet og svigermor kombineret. Jeg har bare ingen idé om hvad jeg skal sige til hende.

Stina, den intet anende...

spørg hende om hun ikke interesserer sig for det barn du bærer på nu...

det er jo heller ikke fordi de har mistet interessen for fiona, efter sviger er blevet gravid jo.... så jeg er da ikke i tvivl om at de vil elske din nummer 4 lige så højt som Fiffig Jørgensen.... og umiddelbart er der jo heller ingen forskelsbehandling, dine ældste børn, Fiffi, og drengene imellem, vel? så Jeg er da sikker på det bare er det dersens mor-datter halløj der styrer showet...

Anmeld

27. december 2009

StinaS

Jeg hiver hende nok til side næste gang jeg kan få hende på 2 mands hånd, så hun er klar over hvordan jeg føler med det her. Jeg har et behov for at hun ved hvordan jeg har det, og jeg har et behov for at vide hvorfor det er sådan. Det er vidst i bund og grund det, det hele handler om. At hun bliver klar over at det her faktisk gør ondt på mig. Nu skal jeg jo så bare finde en måde at fortælle hende det, uden at gøre hende ked af det også. Nej der er ingen forskelsbehandling på nogle af de andre børn på nogen måde. De har ihvertfald taget mine børn til sig rigtig flot, og det er jeg rigtig glad for. Jeg gider bare ikke komme derned når vi har de 2 store, fordi svigerfar er en sær snegl nogle gange. Og det ved han også godt tror jeg, jeg har ikke sagt noget til ham, men det tror jeg svigermor har, fordi jeg en dag skældte ham ud gennem hende, men hun kunne godt forstå det, så jeg tror måske hun har lagt et par venlige ord fra mig, til ham.

Anmeld

27. december 2009

Lullaby

Jeg kender det desværre godt. Her er det ikke graviditeten der er det vigtige men derimod hendes børn. Hvis vi er der er hendes børn konstant i armene på min svigermor så mine ikke kan komme til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.