SU forsørger tillæg som enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2009

Vingummien

wamse skriver:

Jeg har lige været inde og tjekke min kommende su Men kan altså ikke lige helt hitte ud af det Her er lige et lille udpluk, men det ser da ikke ud som om jeg jeg får den forsørgertillæg som enlig, gør det??

januar   Udenfor udd.     0 kr.   0 kr.   0 kr.   0 kr.
  februar   Normal støtte   Udeboende   5.384 kr.   0 kr.   0 kr.   5.384 kr.

Min ser også sådan ud og jeg skal også have mere da jeg har barn og har søgt lån. Men Frank siger at der kommer et brev man skal skrive under på for at få det håber da det kommer snart for vi kan ikke leve hvis jeg kun får grund beløbet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2009

wamse

suanne85 skriver:

Min ser også sådan ud og jeg skal også have mere da jeg har barn og har søgt lån. Men Frank siger at der kommer et brev man skal skrive under på for at få det håber da det kommer snart for vi kan ikke leve hvis jeg kun får grund beløbet

der kommer ikke breve ud mere, du skal ind på din side på SU og godkende det beløb, som du vil have udbetalt, så dan har jeg læst det, og jeg var der inde i går aftes og godkende mit. men det jeg maangler er mit dobbelte SU som enlig forsørger. Mit alm. SU på de 5384 er ok, og lånet er på 4134, men mangler 5384 som enlig forsørger.

Anmeld

24. december 2009

Vingummien

wamse skriver:

der kommer ikke breve ud mere, du skal ind på din side på SU og godkende det beløb, som du vil have udbetalt, så dan har jeg læst det, og jeg var der inde i går aftes og godkende mit. men det jeg maangler er mit dobbelte SU som enlig forsørger. Mit alm. SU på de 5384 er ok, og lånet er på 4134, men mangler 5384 som enlig forsørger.

Hvor godkender man

Anmeld

24. december 2009

Vingummien

wamse skriver:

Kan være det med enlig tager llidt længere tid da de skal have info fra kommunen

Anmeld

24. december 2009

Vingummien

wamse skriver:

Så fandt jeg det med at godkende, så får jeg en del mere hehe

Anmeld

24. december 2009

LinLin

wamse skriver:

det er så første gang i januar jeg skal have dem, men søgte sidst i oktober, så det burde være på plads.

Ok - jeg vidste det nemlig ikke, så jeg fik det først fra april, selvom jeg skulle have haft det fra januar, fordi dem fra kommunen jo følger alm børnepenge - så det blev nogle hårde mdr!

GOd jul - håber det falder på hurtigst muligt

Anmeld

24. december 2009

wamse

suanne85 skriver:

Hvor godkender man

når du har logget ind, så skal du ind på

-SE DIN SU

-SE LÅNEBELØB

Så skulle der gerne komme noget frem til dig

Anmeld

24. december 2009

wamse

sparre skriver:

Ok - jeg vidste det nemlig ikke, så jeg fik det først fra april, selvom jeg skulle have haft det fra januar, fordi dem fra kommunen jo følger alm børnepenge - så det blev nogle hårde mdr!

GOd jul - håber det falder på hurtigst muligt

Det kan snildt være jeg har misforstået noget, så må have fat i dem for at høre. Er det bare på skolen, når den åbner igen, jeg skal forhøre mig?

Anmeld

24. december 2009

LinLin

Ville nok ringe og høre om dem fra kommunen er gået igennem... Jeg søgte bare (igen) via nettet da mine var!

Anmeld

24. december 2009

wamse

sparre skriver:

Ville nok ringe og høre om dem fra kommunen er gået igennem... Jeg søgte bare (igen) via nettet da mine var!

takker, det prøver jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.