SU forsørger tillæg som enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. december 2009

wamse

Jeg har lige været inde og tjekke min kommende su Men kan altså ikke lige helt hitte ud af det Her er lige et lille udpluk, men det ser da ikke ud som om jeg jeg får den forsørgertillæg som enlig, gør det??

januar   Udenfor udd.     0 kr.   0 kr.   0 kr.   0 kr.
  februar   Normal støtte   Udeboende   5.384 kr.   0 kr.   0 kr.   5.384 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

wamse

wamse skriver:

Jeg har lige været inde og tjekke min kommende su Men kan altså ikke lige helt hitte ud af det Her er lige et lille udpluk, men det ser da ikke ud som om jeg jeg får den forsørgertillæg som enlig, gør det??

januar   Udenfor udd.     0 kr.   0 kr.   0 kr.   0 kr.
  februar   Normal støtte   Udeboende   5.384 kr.   0 kr.   0 kr.   5.384 kr.

nå der stod altså en blok ovenfor kolonnerne Men den ene hedder særlig tillæg, og der står der bare 0 i rækken under. Kan ikke se nogen steder at jeg skulle få mere end 5384 før skat

Anmeld

24. december 2009

Stumpen

Så snart det er muligt, så kontakt din uddannelsessted og forklar at der er sket en fejl.. For du burde helt sikkert som enlig mor få dobbelt su-takst..

Anmeld

24. december 2009

wamse

Stumpen skriver:

Så snart det er muligt, så kontakt din uddannelsessted og forklar at der er sket en fejl.. For du burde helt sikkert som enlig mor få dobbelt su-takst..

Tak skal du have Har da godt nok taget lån også, men kan fisme ikke klare det , hvis det ikke er med dobbelt su.

Anmeld

24. december 2009

frk andreasen

der er en sket en fejl du skulle gerne få 11.600 kr om mdr med lån som alene forsørger. det er steget lidt siden jeg gik kan jeg se

kram

Anmeld

24. december 2009

LinLin

Har du søgt det der tillæg til enlige forsøgere hos kommunen? Før kan man ikke få dobbelt SU!

Anmeld

24. december 2009

wamse

sparre skriver:

Har du søgt det der tillæg til enlige forsøgere hos kommunen? Før kan man ikke få dobbelt SU!

Hvilket tillæg?

Anmeld

24. december 2009

wamse

sparre skriver:

det tillæg som kommer hver 3. måned sammen med børnepengene? Ellers ved jeg godt nok ikke hvilket tillæg det er

Anmeld

24. december 2009

LinLin

wamse skriver:

det tillæg som kommer hver 3. måned sammen med børnepengene? Ellers ved jeg godt nok ikke hvilket tillæg det er

Ja - men har du, kan jeg så forstå...  SÅ må du have fat dem!

Anmeld

24. december 2009

wamse

sparre skriver:

Ja - men har du, kan jeg så forstå...  SÅ må du have fat dem!

det er så første gang i januar jeg skal have dem, men søgte sidst i oktober, så det burde være på plads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.