Jeg er blevet "mormor"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2008

82Miraklet

Hej Mathilde

Dejlige billeder..
joo ved godt det tager lidt før man kan se kønnet helt med sikkerhed... men hvor er de dog bare super skønne...(L)

Min main coon er knap 3 år.. og sort smoke... Super dejlig..

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Mathilde

Maria82 skriver:

Hej Mathilde

Dejlige billeder..
joo ved godt det tager lidt før man kan se kønnet helt med sikkerhed... men hvor er de dog bare super skønne...(L)

Min main coon er knap 3 år.. og sort smoke... Super dejlig..

(H)

Tak:) Ja de er virkelig skønne! Vi var lige på kattegalleri og se ham. Han ser rigtig dejlig ud og ligner en der gerne vil have en legekammerat;) I har fået en ekstra høj fra os:)

Anmeld

28. april 2008

Heidi B

Hej...
Tillykke med dine børnebørn, det var alligevel mange at få på en gang.:(

Vi er lige flyttet i hus og har snakket om kat... Ved ikke om din race passer til en småbørnsfamilie, hvor der er 2 drenge på 20 mdr, en pige på snart 12 og så Jesper og jeg.:P
Vi ville gerne have en udekat og en der selvfølgelig kan være sammen med børn...
Har du nogle råd???(?)
(H) Heidi

Anmeld

29. april 2008

lonemus

Hej Mathilde!

Tillykke med de små nye i din lille familie :-)

Hvor er de bare SØDE (L)

Vi har perserkatte, jeg kan bruge timer på at beundre dem.
Jeg eeeeelsker dyr - og det gør mine børn også :)

Vil du beholde dem alle eller vil du sælge dem?

Main Coon, er det ikke dem der er lidt vilde/grove i det?? Min kusine har én, men den er ved at vælte det hele :))

Anmeld

29. april 2008

Balderson

Hej Mathilde

Tillykke med den nye titel :D og de søde små misser :)

Har lige været inde og se billeder.. De små misser er jo slet ikke til at stå for :)

Glæder mig til at se flere billeder længere i forløbet :)

(H)

Anmeld

29. april 2008

SaNiNa

Hvor er de bare søde... Nej man kan ikke elsker sine katte for meget. æææælsker osse min to over alt på jorden lige meget var slemme de er...(L)

Ville rigtig gerne have en af dem men kæresten har sagt stop kunne ellers være hygge med en mere...

Anmeld

29. april 2008

Mathilde

lonemus skriver:

Hej Mathilde!

Tillykke med de små nye i din lille familie :-)

Hvor er de bare SØDE (L)

Vi har perserkatte, jeg kan bruge timer på at beundre dem.
Jeg eeeeelsker dyr - og det gør mine børn også :)

Vil du beholde dem alle eller vil du sælge dem?

Main Coon, er det ikke dem der er lidt vilde/grove i det?? Min kusine har én, men den er ved at vælte det hele :))

Tak skal du have:)
Jeg vil Sælge dem. Jeg har ikke mulighed for at have så mange katte, desværre.
Maine Coon katte er af natur selvstændige, kærlige og knytter sig ofte til en eller to udvalgte. Mine er MEGET kærlige og elsker at putte, så de er bestemt ikke vilde...tværtimod faktisk:)
Men selvfølgelig alle katte er forskellige og de handler også meget om hvordan de bliver behandlet og håndteret...

(H)Mathilde

Anmeld

29. april 2008

Mathilde

Heidi Bakke skriver:

Hej...
Tillykke med dine børnebørn, det var alligevel mange at få på en gang.:(

Vi er lige flyttet i hus og har snakket om kat... Ved ikke om din race passer til en småbørnsfamilie, hvor der er 2 drenge på 20 mdr, en pige på snart 12 og så Jesper og jeg.:P
Vi ville gerne have en udekat og en der selvfølgelig kan være sammen med børn...
Har du nogle råd???(?)
(H) Heidi

Hej Heidi

Jeg har skrevet til dig privat:) Det var vist nemmere...

(H)

Anmeld

29. april 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Mathilde skriver:[/småt][/f] Ja min elskede Maine Coon kat Chanel fødte 6 velskabte killinger i nat(L) De er bare så skønne og hun klarer det helt fantastisk flot. Jeg er virkelig stolt af hende. Det er hendes første kuld:) Men far Alfred er ikke helt tilfreds for han må lige pt bo i løbegården... Men hvor var det hårdt, at se hende skrige i smerte - jeg var helt grædefærdig:'( Jeg elsker min lille kat utolig meget...(måske også lidt for meget:$) Så nu begynder livet med 8 katte i en 70m2 lejlighed - der bliver liv og glade dage om nogle uger:) Men ja, hvis nogle herinde er interesseret i Maine Coons med stamtavle, sundhedsbog osv, så sig endelig til;) (H)Mathilde (nybagt "mormor")[/citat] Til lykke hvor er de dog bare nuser Mathilde :))(L) Knus (H) fra Tina

Anmeld

29. april 2008

Mathilde

[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mathilde skriver:[/småt][/f] Ja min elskede Maine Coon kat Chanel fødte 6 velskabte killinger i nat(L) De er bare så skønne og hun klarer det helt fantastisk flot. Jeg er virkelig stolt af hende. Det er hendes første kuld:) Men far Alfred er ikke helt tilfreds for han må lige pt bo i løbegården... Men hvor var det hårdt, at se hende skrige i smerte - jeg var helt grædefærdig:'( Jeg elsker min lille kat utolig meget...(måske også lidt for meget:$) Så nu begynder livet med 8 katte i en 70m2 lejlighed - der bliver liv og glade dage om nogle uger:) Men ja, hvis nogle herinde er interesseret i Maine Coons med stamtavle, sundhedsbog osv, så sig endelig til;) (H)Mathilde (nybagt "mormor")[/citat] Til lykke hvor er de dog bare nuser Mathilde :))(L) Knus (H) fra Tina [/citat] Tak for det søde Tina:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.