Jeg er blevet "mormor"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. april 2008

Mathilde

Ja min elskede Maine Coon kat Chanel fødte 6 velskabte killinger i nat(L) De er bare så skønne og hun klarer det helt fantastisk flot. Jeg er virkelig stolt af hende. Det er hendes første kuld:) Men far Alfred er ikke helt tilfreds for han må lige pt bo i løbegården... Men hvor var det hårdt, at se hende skrige i smerte - jeg var helt grædefærdig:'( Jeg elsker min lille kat utolig meget...(måske også lidt for meget:$) Så nu begynder livet med 8 katte i en 70m2 lejlighed - der bliver liv og glade dage om nogle uger:) Men ja, hvis nogle herinde er interesseret i Maine Coons med stamtavle, sundhedsbog osv, så sig endelig til;) (H)Mathilde (nybagt "mormor")

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Bamseboet :D

Ja jeg har jo en skovkat, og skal ikke have flere misser nu...
-men vil bare lige sige: tillykke med misserne... må vi se billeder af de små???

Anmeld

28. april 2008

Mathilde

Bamseboet :D skriver:

Ja jeg har jo en skovkat, og skal ikke have flere misser nu...
-men vil bare lige sige: tillykke med misserne... må vi se billeder af de små???

Tak for det:D
Det må i helt sikkert... Jeg skal nok lige få lagt nogle billeder ind snart:)

Anmeld

28. april 2008

Bamseboet :D

øv mine giffer smuttede væk :(

Anmeld

28. april 2008

82Miraklet

Hej mathilde...

Stort Tillykke med mislingerne.. sikke da... 6 stk det var flot hva... Vil meget gerne høre om der nogle søde piger imellem og er meget interesseret i en evt til udstilling, har i forvejen selv en main coon kastreret han..

Glæder mig til at se billeder, farver og køn.. og evt priser

(H) Maria

Anmeld

28. april 2008

Mathilde

Maria82 skriver:

Hej mathilde...

Stort Tillykke med mislingerne.. sikke da... 6 stk det var flot hva... Vil meget gerne høre om der nogle søde piger imellem og er meget interesseret i en evt til udstilling, har i forvejen selv en main coon kastreret han..

Glæder mig til at se billeder, farver og køn.. og evt priser

(H) Maria

Hej Maria

Tak for det:)

Jeg har lagt nogle billeder ind, men det er, som du nok ved, stadig svært at bedømme køn, farver osv endnu:)
De er alle mørke/sorte, tror de 5 af dem er tabby med silver el. brun(evt rød/creme) og en tortie med rød... Men vil ikke love at det lige er sådan;) Jeg ved ikke hvad prisen bliver. Det er lidt afhængig af farve mm.
Hvor gammel er din hankat?

(H)Mathilde

Anmeld

28. april 2008

Pia.

Tillykke Mathilde med de små pus....

Stort knus fra Pia, der har været ude internet siden i går eftes8( ... Nu kan jeg trække vejret igen....

Anmeld

28. april 2008

MorCamilla

Hejsa Mathilde..

Mange gange tillykke med misserne :D Det er da bare rigtig dejligt at hun klare det godt... :)
Sikke en lejlighed I får om nogle uger, når alle de små løber rundt og vil lege...

Knus fra Camilla.

Anmeld

28. april 2008

Pia.

PiaR skriver:

Stort knus fra Pia, der har været ude internet siden i går eftes8( ... Nu kan jeg trække vejret igen....

DET GÅR ELLERS GODT MED AT STAVE VAR !!!! SKULLE NOK LÆRE AT EFTER TJEKKE MINE INDLÆG EN EKSTRA GANG... ;)

Anmeld

28. april 2008

Mathilde

PiaR skriver:

PiaR skriver:

DET GÅR ELLERS GODT MED AT STAVE VAR !!!! SKULLE NOK LÆRE AT EFTER TJEKKE MINE INDLÆG EN EKSTRA GANG... ;)

Tak for det(L)

Ja det går da bare super godt for dig;)

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.