Integrerede institutioner i Kolding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

A.

jeg kan anbefale nørremarken min sønn går i vuggestue der og han triver rigtigt godt der og jeg føler mig også meget trygt ved den vuggestue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

A.

Anne85 skriver:

Det er umuligt at få vuggestue plad i Kolding før dit barn er 1 1/2 år eller sårn noget.

Vores søn går i Nørremarken i den nordlige bydel (selvom vi bor helt i den anden ende... men vi VILLE bare have ham i vuggestue). Vuggestuen deroppe er helt fantastik god... de er enormt godt nomeret da de er mange udlændinge som ar br for ekstra støtte... så det nyder vi og vores søn jo bare godt af.. de er altid 3 eller 4 pædgoger til max 10 børn. De er rigtig gode til at arrangere ture ud af huset og laver rigtig mange aktiviteter i huset. På Kristians stue er børnene delt op i 3 grupper efter alder... her er der så en pædagog tilknyttet hve gruppe og her har de mulighed for at lave noget der passer til netop det alderstin... der er jo børn fra 3 måneder til 3 år og det er jo vidt forskelligt hvilket behov man har for aktivitet der.

Det skal dog siges at han ikke skal gå i børnehave deroppe... de er simpelthen for langt Så vi har skrevet ham op til idrætsbørnehaven + til en af de børnehaver vi har herude i Vonsild

synes nemlig at jeg så dig nogen steder før..nu ved jeg hvor..

Anmeld

23. december 2009

Anne85

A. skriver:

synes nemlig at jeg så dig nogen steder før..nu ved jeg hvor..

Hvor sjovt  Samme stue som min søn? Kan ikke lige sætte ansigt på dig  Men ja... rigtig fin vuggestue... fantastiske pædagoger

Anmeld

23. december 2009

A.

Anne85 skriver:

Hvor sjovt  Samme stue som min søn? Kan ikke lige sætte ansigt på dig  Men ja... rigtig fin vuggestue... fantastiske pædagoger

nej mathinus går på smørblomsten( stue ved siden) men vi sad faktisk næsten ved siden af hinanden til forældrekaffe d. 14.

Anmeld

23. december 2009

Anne85

Nå... hi hi  Der var jeg nok lidt fjern... var syg  Så må jeg se om jeg kan kende dig næste gang  Dit billede får ikke lige nogen klokker til at ringe

Anmeld

23. december 2009

A.

Anne85 skriver:

Nå... hi hi  Der var jeg nok lidt fjern... var syg  Så må jeg se om jeg kan kende dig næste gang  Dit billede får ikke lige nogen klokker til at ringe

hehe haft faktis den samme skjorte til den kaffe som på billede..men skal nok sige at det er mig næste gang jeg ser dig i vuggestue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.