Hvorfor er i oppe ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Naannaa87 skriver:

Dejligt med noget alene tid .. Hvorfor nu irriteret? Man skal da være glad, det er jo jul om under 24 timer

Knus og glade tanker fra Nanna

Super skønt
Tak fo de optimistiske ord
Uha, troed jeg skulle til at dele livet med én, men det aflyste personen så lige den dag vi sku være sammen, efter at have skrevet sammen i omkring et år. Føler mig snydt. Så jeg er ret irriteret på ham, men samtidig vildt ked af det..

Nyder nu også julen, men neji hvor det fulder meget, især nu når man sidder alene oppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Astrids-mor skriver:

Super skønt
Uha, troed jeg skulle til at dele livet med én, men det aflyste personen så lige den dag vi sku være sammen, efter at have skrevet sammen i omkring et år. Føler mig snydt. Så jeg er ret irriteret på ham, men samtidig vildt ked af det..

Nyder nu også julen, men neji hvor det fulder meget, især nu når man sidder alene oppe.

eeeej det er jeg da rigtig ked af at hører øv

Anmeld

23. december 2009

Na-Wi

Astrids-mor skriver:

Super skønt

Århh nej hvor ondt og så her lige midt i julen håber ikke det ødelægger for meget for dig, og at du får nogle dejlige dage alligevel? :/ Krydser fingre for at den helt rigtige dukker op inden alt for længe

til dig

Anmeld

23. december 2009

Na-Wi

Malou's mor skriver:

puha heh.. det må da være hårdt...

ja den må du lige se heheh  det er på kanal 4, det er bare en genial serie heh

Det synes jeg bestemt også det er, nogle dage er jeg bare en zombie der render rundt med  baby på armen .. Meen nu skal William have mad om 10 minutter, så håber da han vil sove derefter

Ja den må jeg vidst lige få kigget lidt nærmere på

Anmeld

23. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Naannaa87 skriver:

Det synes jeg bestemt også det er, nogle dage er jeg bare en zombie der render rundt med  baby på armen .. Meen nu skal William have mad om 10 minutter, så håber da han vil sove derefter

Ja den må jeg vidst lige få kigget lidt nærmere på

Ja kan jeg da godt forstå , pyyha..

ja må vi lige  for, så du måske også kan få sovet lidt..

ville jeg egentlig også gerne, skal på hospitalet med Malou kl. 8, så ville være lidt lækkert lige at få sovet lidt, også inden hun skal havde mad igen hehe

Anmeld

23. december 2009

Na-Wi

Ja gid de lige selv kunne lave lidt mad her om natten

Føj det var tidligt jeg skal først ud af døren 9.30 så kan måske få sovet lidt inden

Anmeld

23. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Naannaa87 skriver:

Ja gid de lige selv kunne lave lidt mad her om natten

Føj det var tidligt jeg skal først ud af døren 9.30 så kan måske få sovet lidt inden

Haha ja det ville ikke være dårligt  :p

ja mega tidligt, og det på hvidovre, så der er et stykke vej hehe.. men så kan jeg håbe hun har lyst til at sove en laaaang middags lur måske, hvor jeg lige kunne snuppe en med heh

Anmeld

23. december 2009

Na-Wi

Malou's mor skriver:

Haha ja det ville ikke være dårligt  :p

ja mega tidligt, og det på hvidovre, så der er et stykke vej hehe.. men så kan jeg håbe hun har lyst til at sove en laaaang middags lur måske, hvor jeg lige kunne snuppe en med heh

Nej vel

Ja man skal huske de gyldne ord ''Når baby sover, sover moar også''

Anmeld

23. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Naannaa87 skriver:

Nej vel

Ja man skal huske de gyldne ord ''Når baby sover, sover moar også''

Haha lige præcis

Anmeld

23. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

årh nu faldt hun i søvn , så vil også kravle under dynen..

godnat og god dag imorgen..

knus cille og en meget sovende Malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.