Hvorfor er i oppe ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Na-Wi

William er begyndt at pludre løs, og han vil meget hellere ''snakke'' med højtaleren på væggen end at sove .. Skal i mødregruppe i morgen tidlig, så krydser fingre for at han snart vil sove .. Men man får da set en masse hyggelige film her i nattetimerne

Hvorfor sover i ikke ?

Knus fra William & Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Sees

Naannaa87 skriver:

William er begyndt at pludre løs, og han vil meget hellere ''snakke'' med højtaleren på væggen end at sove .. Skal i mødregruppe i morgen tidlig, så krydser fingre for at han snart vil sove .. Men man får da set en masse hyggelige film her i nattetimerne

Hvorfor sover i ikke ?

Knus fra William & Nanna

Jeg tror jeg nyder min "alene tid" så meget at jeg glemmer at gå i seng .. Emil sover lige så sødt, så det er ikke ham der tager mig tid. Men hey, der kommer jo Gilmore Girls om lidt.
Mmh, ham der Logan, han er altså lidt søød

Mine forældre kommer imorgen omkring middagstid og henter Emil og jeg, og så skal vi ud og fælde juletræ .. Det bliver bare smadder hyggeligt

Mette & Emil

Anmeld

23. december 2009

Na-Wi

MetteLetten skriver:

Jeg tror jeg nyder min "alene tid" så meget at jeg glemmer at gå i seng .. Emil sover lige så sødt, så det er ikke ham der tager mig tid. Men hey, der kommer jo Gilmore Girls om lidt.
Mmh, ham der Logan, han er altså lidt søød

Mine forældre kommer imorgen omkring middagstid og henter Emil og jeg, og så skal vi ud og fælde juletræ .. Det bliver bare smadder hyggeligt

Mette & Emil

Århh alene tid :O Hvad er det nu lige det er ? Man har sq ikke meget af den slags med en vildbasse på under 2 måneder hehe..

Gilmore Girls har jeg aldrig set, men det kunne da være man skulle tage et kig

Hvor lyder det hyggeligt med jeres lille udflugt i morgen I må have en dejlig tur, håber i finder det helt rigtige træ

Knus fra Nanna

Anmeld

23. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Tror jeg gør som MetteLetten - Nyder alene tiden..
Astrid sover og ja, jeg fjoler rundt på nettet og får tænkt en masse underlige men også meget seriøse tanker..
Og er irreteret..

Anmeld

23. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Det samme her.

Nyder her er stille og roligt, og har tid til MIG!

I morgen kommer svigermekanikken...så snart bliver hytten væltet

Anmeld

23. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Malou vil bare IKKE sove heh .. så nu sidder jeg og vugger hende i mine arme, men det syntes hun kun er endnu mere sjovt Bare hun er glad gør det skam ikke så megte hun er vågen så sent

ja så nu kigger jeg lidt på nettet, mens tv kører i baggrunden uh ja gilmore girls, er bare godt, havde ikke set det kom nu, dejligt ja logan er lidt sød  hehe

Anmeld

23. december 2009

Na-Wi

Astrids-mor skriver:

Tror jeg gør som MetteLetten - Nyder alene tiden..
Astrid sover og ja, jeg fjoler rundt på nettet og får tænkt en masse underlige men også meget seriøse tanker..
Og er irreteret..

Dejligt med noget alene tid .. Hvorfor nu irriteret? Man skal da være glad, det er jo jul om under 24 timer

Knus og glade tanker fra Nanna

Anmeld

23. december 2009

Na-Wi

RikkeØ skriver:

Det samme her.

Nyder her er stille og roligt, og har tid til MIG!

I morgen kommer svigermekanikken...så snart bliver hytten væltet

Så må du endelig nyde stilheden inden det går løs igen ..

Anmeld

23. december 2009

Na-Wi

Malou's mor skriver:

Malou vil bare IKKE sove heh .. så nu sidder jeg og vugger hende i mine arme, men det syntes hun kun er endnu mere sjovt Bare hun er glad gør det skam ikke så megte hun er vågen så sent

ja så nu kigger jeg lidt på nettet, mens tv kører i baggrunden uh ja gilmore girls, er bare godt, havde ikke set det kom nu, dejligt ja logan er lidt sød  hehe

Uha kender det alt for godt, har det samme problem med William næsten hver nat .. Må da hellere få set det der Gilmore Girls hvis der er nogen der ser godt ud

Anmeld

23. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Naannaa87 skriver:

Uha kender det alt for godt, har det samme problem med William næsten hver nat .. Må da hellere få set det der Gilmore Girls hvis der er nogen der ser godt ud

puha heh.. det må da være hårdt...

ja den må du lige se heheh  det er på kanal 4, det er bare en genial serie heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.