udprintning af sms'er- hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

karina1980 skriver:

når vi tilslutter vores 905 til pcén så flytter den alt med over, også sms, så kan jeg læse dem på pc og jeg vil tro at jeg den vej igennem kan kopier dem over i noget andet eller printe dem ud, og det gør den med det program der fulgte med

hva for en af mapperne er det så man ska åbne? har prøvet dem alle og synes ikk der er noget der minder om at der sku være sms'er i dem.. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Stine85

Astrids-mor skriver:

hva for en af mapperne er det så man ska åbne? har prøvet dem alle og synes ikk der er noget der minder om at der sku være sms'er i dem.. ?

Hej...

Jeg arbejder i en Telenor butik.... men kan ikke huske præcis hvordan du gør, men vil da gerne prøve at undersøge det når jeg kommer på arbejde på lørdag? For så kan jeg skrive til vores Sony Ericsson konsulent.

Hvis du stadig har brug for hjælp, kan du så ikke skrive til mig på: hue@telenor.dk

Godt nytår

Stine

Anmeld

30. december 2009

SpunkenJo

Hvis du skal bruge dem til noget andet end privat lir, så vil jeg anbefale dig, at gå til din telebutik. De kan lave print til dig, med korrekt data etc...

Hvis det er noget du skal aflevere til en myndighed, fx. politiet, er det bedst du tager fonen med til dem, de har deres egen afdeling til sådan noget.

/Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.