udprintning af sms'er- hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.822 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa, der er tilfældigvis ikke nogen af jer der lige ved hvordan man kan printe sine sms'er ud.? Har en Sony Ericsson c902 Cyber-Shot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

@spire

du kan muligvis gemme sms'erne i en mappe på hukommelseskortet, og så sætte det til pc'en med usb adapter og flytte mappen med beskederne også printe dem...? Ved ikke om det er muligt, men tror det.. Jeg kan vist nok gøre det med min SE C905...

God jul! Hilsen @spire

Anmeld

23. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

@spire skriver:

du kan muligvis gemme sms'erne i en mappe på hukommelseskortet, og så sætte det til pc'en med usb adapter og flytte mappen med beskederne også printe dem...? Ved ikke om det er muligt, men tror det.. Jeg kan vist nok gøre det med min SE C905...

God jul! Hilsen @spire

okiar, må lige prøve

Anmeld

28. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Ingen som kan hjælpe, her er da ellers mange unge.. Det med at gemme sms'erne hjalp ikk Har brug for beskederne på skrift..

Anmeld

29. december 2009

mariamiss6

hvis du kan gemme dem på din computer, kan du vel kopiere og overføre dem i et tekstdokument, og udskrive dem derfra?

Anmeld

29. december 2009

karina1980

når vi tilslutter vores 905 til pcén så flytter den alt med over, også sms, så kan jeg læse dem på pc og jeg vil tro at jeg den vej igennem kan kopier dem over i noget andet eller printe dem ud, og det gør den med det program der fulgte med

Anmeld

29. december 2009

Tvilling

Hej

Har du et w-lan på din telefon?? Så kan du nemlig sende dem via bluetoft. Ellers kan du via USB kablet der førte med din telefon ligge dem på pc.

Anden mulighed. Min veninde fik engang MANGE trusler over SMS trusler på livet. Dette tog politiet sig af, at få dem ud på skrift. Det er ikke helt nemt.

Det er noget med hor mange tegn sms en fylder og hvor mange tegn der samtidig kan overføres.

Skriv evt privat til mig. Så skal jeg forsøge at hjælpe dig.

K Mette

Anmeld

29. december 2009

Rasmine

Astrids-mor skriver:

Ingen som kan hjælpe, her er da ellers mange unge.. Det med at gemme sms'erne hjalp ikk Har brug for beskederne på skrift..

Hvad har det at gøre med om man er ung?

Et forslag: læs manualen til din telefon!

Anmeld

29. december 2009

ekzunz

Mebach skriver:

Hvad har det at gøre med om man er ung?

Et forslag: læs manualen til din telefon!

Mebach  - tør som en tvebak......

Anmeld

29. december 2009

Rasmine

Znuzke skriver:

Mebach  - tør som en tvebak......

YUP, nothing new from here!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.