passes..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

Mum33

Min søn blev passet da han var knap 3 mdr. Vi var ude at spise og han sove hele tiden, så ingen problem der. Tror han var ½ år da han første gang overnattende ved bedsteforældrene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

anette4

vores søn var 15 mdr inden han blev passet og det tog hårdt både på ham og mig så det er ikke nogen planer om det foreløbigt

Anmeld

23. december 2009

Muffinmus

hmm, snakker vi 1 time eller en dag eller en nat????

Her har hun været passet et par timer nogle få gange, men ikke ret længe.

Og ingen nætter endnu.

Vores dreng var 18 mdr før han fik lov til at overnatte ude hos andre(bedsterne).

Anmeld

23. december 2009

Lise

Min søn var 7½ mdr første gang han blev passet - han var sammen med mine forældre hele dagen + natten, og jeg kom hjem til dem meget tidlig morgen og sov der. Havde netop stoppet amningen en uge før så han ville tage en flaske, men han havde alligevel skreget i et par timer. Ville gerne have fået passet ham tidligere - men 1) så var han virkelig afhængig af patten (jeg stoppede selv amningen aktivt, da jeg ikke orkede ikke at kunne gå nogle steder da han var 7 mdr) og skreg og skreg og skreg når jeg ikke var der og 2) mine forældre bor laaaaaaaaaangt væk (Hvidovre - Aalborg) og det var dem jeg helst ville have til at passe.

Anmeld

23. december 2009

NaFe

Min datter sov ude første gang da hun var 7 uger... Og der har aldrig været noget som helst brok..hun bliver snart et år og bliver ca passet 2 gange om måneden med overnatning...

Anmeld

23. december 2009

Honningblomst

Min den ældste var 9-10 mdr. da han første gang blev passet et par timer og nummer to var 5 uger da han første gang blev passet et par timer....nummer et barn er vidst for mange lidt svært at slippe..

Knus Eva.

Anmeld

23. december 2009

MORJESPERSEN

Her var pigerne 6 uger da de blev passet førset gang, det var min bedste veninne der fik æren... Havde bare brug for at være mig selv efter 25 indlagt på neo med pigerne... De bliver passet 3-4 gange i md bare en eftermiddag ,men overnattning er nok 1 gang i md hvis der, da de var små havde jeg ikke noget i mod at de sov ude men efter de er blev mere beviste er jeg ik så god til det.. men kommer farmor eller min bedste veninne og spøger om de må passe dem med overnatning siger jeg ikke nej!!! Det er dejligt med en passe engang i mellem så man kan få nye kræfter..

Anmeld

23. december 2009

DK

Ca. 3,5 mdr. Vi var inviteret til en stor og fin fest som jeg rigtig gerne ville til der var uden børn, derfor blev hun passet af mormor. Jeg havde malket ud, og tjekket at hun ville have flasken uden problemer.

Vi afleverede hende kjkl. 17 og hentede hende næste formiddag kl 11.

Anmeld

23. december 2009

SaNiNa

Nicklas er 6½ månede og er kun blevet passet af mormor og morfar i 20 min max ellers er det far som har haft ham. men jeg bliver nød til at give slip på ham nu enden han skal starte i dp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.