passes..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Iliasmor

hvornår lod i jeres guldklump blive passet for første gang..?? min søn er nu 7mdr og han er stadig ik bleven passet endnu.. så vil lige høre de forskelige ad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vores søn var ikke meget mere end tre måneder første gang han blev passset... Farmor kom og tog ham i et par timer så vi kunne sove...

Første gang han skulle overnatte ude var han hos sin farmor og der var han næsten et år.

Anmeld

22. december 2009

heaven

Malle skriver:

Vores søn var ikke meget mere end tre måneder første gang han blev passset... Farmor kom og tog ham i et par timer så vi kunne sove...

Første gang han skulle overnatte ude var han hos sin farmor og der var han næsten et år.

Det samme her....

Anmeld

22. december 2009

Pige2009

Min datter Laura var 6 uger, da hun blev passet for første gang en aften og nat, og det gik super fint. Min indstilling er jo hurtigere, jo bedre, da jeg ikke ønsker et barn, der ikke vil passes, så jeg synes 7 mdr. er meget længe, men det er jo en smagssag.

Hilsen Linda med Laura på nu 8 uger

Anmeld

22. december 2009

Skouboe

Freja har vel været 2-3 måneder da hun blev passet nogle timer første gang og her i en alder af 11 måneder er hun stadig ikke blevet passet med overnatning, og det passer mig faktisk helt fint.

Hun er i en alder nu, hvor man godt kan mærke på hende at hun er blevet passet - hun er mor syg og har brug for masser af kram og kys når jeg ser hende igen, og de første par timer/første dag efter har hun behov for hele tiden at vide hvor både jeg og hendes far er.

Anmeld

22. december 2009

Ms.Momo

Første gang Victor blev passet var faktisk min mand og svigermor der samarbejdede... hun tog barnevognen og han forhindrede mig i at tage tøj på og følge efter....

Jeg kunne ikke rigtigt tåle min medicin så de første par dage af hans liv er væk... så ville ikke slippe ham...

Anmeld

22. december 2009

Iliasmor

jamen min søn blir stadig ammet dvs. ammer i løbet af dagen stadig.. får også mad ved siden af self.. men tænker bare hvad nu hvis han udbruder i gråd men s man er væk hehe ka godt være d lyder plat men vil gerne prøve og få ham passet og ik være for pylret men vil helst være forberedt så;-)

Anmeld

22. december 2009

Ms.Momo

Jeg ammede Victor fuldt ud til han var 6 mdr og fortsatte med at amme i dagtimerne til han var 11 mdr og stoppede først helt da han var 14 mdr...

Da jeg kun ammede gjorde jeg det lige inden han blev afleveret og så passede det med at når vi kom hjem var det ved at være tid til at amme igen...

Da han begyndte at få fast føde kunne vi trække den lidt længere fordi dem der passede ham kunne give ham lidt sødmælk eller fløjlsgrød....

Anmeld

22. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Liam var 3 måneder første gang han blev passet....og det er ikke sket siden (det var MEGET hårdt for hans mor)

Anmeld

22. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

hvornår lod i jeres guldklump blive passet for første gang..?? min søn er nu 7mdr og han er stadig ik bleven passet endnu.. så vil lige høre de forskelige ad..

Astrid blev passet første gang den 1. maj'09. Hun er født den 25.marts'09. Jeg var til 'Danser Med Drenge' koncert i Tinghallen i Viborg, så da hun var sulten kom min mor ind med hende, og så satte jeg mig i garderoben og ammede hende. (Minus druk aften!!)
Ellers blev hun for første gang rigtig passet af min mor i oktober'09. (Med vild druk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.