Kvalme!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

noa pigen

Hejsa..

Jeg havde kvalme og opkast nærmest fra den dag jeg blev gravid og til jeg var over 5 mdr henne i min graviditet..Har været sygemeldt fra mit arbejde pga jeg intet kunne holde i mig..Nogen dage kunne jeg heller ikke holde vand i  mig..

Kunne næsten ikke få hverdagen til at hænge sammen pga jeg var så dårlig. Men fik et råd af min veninde og det var at kontakte sygehuset, fik så noget akupunktur og det skal jeg lige love for hjalp, pludselig kunne jeg spise uden tanken om der gik 10 min og en samtale i toilettet..

Nu er jeg så desværre sygemeldt igen med bækkenbunds løsning, har ikke været nogen nem graviditet, er sat til 20 marts trøster mig med jeg  får guldet til marts..

Held og lykke og håber snart du får det bedre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Assi

Som allerede nævnt så prøv akupunktur!! Måske din egen læge kan gøre det?! Det kunne min. Det fjernede desværre ikke kvalmen helt men det hjalp meget! Alle råd om forskellige madvarer hjalp ikke på mig desværre. Jeg havde kvalme døgnet rundt +opkast flere gange om dagen fra uge 7 til 16/18...efter uge 18 stoppede opkast, og det var "kun" kvalme..som forsvandt omkring uge 20, mener jeg.

Håber snart du får det bedre - det er skrækkeligt at have det sådan.

Anmeld

30. december 2009

MetteMTH

Hej. Prøv at spise nødder, eller bare spis sådan 1 marie kiks eller 2. Så lover jeg, at du ikke har kvalme hele dagen

kram Mette

Anmeld

30. december 2009

Jahuu

Mette88 skriver:

Hej. Prøv at spise nødder, eller bare spis sådan 1 marie kiks eller 2. Så lover jeg, at du ikke har kvalme hele dagen

kram Mette

Marie kiks tager desværre ikke min kvalme, kan dårligt få dem ned

Anmeld

30. december 2009

MetteMTH

det skal bare ned

Anmeld

31. december 2009

NoName

Jahuu skriver:

Julen gik fint, er mere spændt på imorgen...

Men jeg kaster ikke op så længe jeg spiser en pille om dagen, men har det stadig så dårligt at jeg næsten ingenting spiser, hvilket jo så bare gør at jeg får det mere dårligt

Det er en ond cirkel, håber bare at jeg er en af den hvor det går hurtigt over .

Ja, lad os håbe det sart går over for os begge to...

Jeg har en rigtig dårlig dag idag, kan ikke komme ud af sengen, har det bare SÅÅÅ ringe... Tror jeg bliver liggende, får slappet godt af og taget nogle små lure... Kæresten servicerer mig med mad og drikke så jeg kun skal tænke på at slappe af, han vil jo gerne at jeg kan være nogenlunde frisk til i aften... Han er så sød...

Rigtig godt nytår til dig og alle andre på baby.dk

majken der lige er gået ind i 11. uge

Anmeld

2. januar 2010

luckas-mor

hej

jeg har døjet en smule med det fra ca. 8 uge til 22.
og er så begyndt a ha halsbrænd og kvlme en gang imellem fra omkr. uge 28 igen og er idag i 33+5 så hos mig har det været kommet og gået..

men lægen sagde til mig a normalt gik det over efter 12. uge

knuss

Anmeld

3. januar 2010

NoName

noa pigen skriver:

Hejsa..

Jeg havde kvalme og opkast nærmest fra den dag jeg blev gravid og til jeg var over 5 mdr henne i min graviditet..Har været sygemeldt fra mit arbejde pga jeg intet kunne holde i mig..Nogen dage kunne jeg heller ikke holde vand i  mig..

Kunne næsten ikke få hverdagen til at hænge sammen pga jeg var så dårlig. Men fik et råd af min veninde og det var at kontakte sygehuset, fik så noget akupunktur og det skal jeg lige love for hjalp, pludselig kunne jeg spise uden tanken om der gik 10 min og en samtale i toilettet..

Nu er jeg så desværre sygemeldt igen med bækkenbunds løsning, har ikke været nogen nem graviditet, er sat til 20 marts trøster mig med jeg  får guldet til marts..

Held og lykke og håber snart du får det bedre..

Pyhh, det lyder som en hård omgang...

Anmeld

3. januar 2010

Barbamama

Lad mig lige starte med at sige jeg føler med dig. Jeg led også af svær graviditetskvalme. Det stoppede omkring uge 12-14.

Jeg havde glæde af at tage 2stk B6-vitamin-piller hver morgen. De kan tage toppen af kvalmen og så havde jeg nærmest de der seaband-armbånd smeltet fast på hånsleddene. Jeg fik det gode råd at jeg SKULLE i bad hver dag og jeg SKULLE ud at gå en tur hver dag. Også selvom det bare blev en lille kort en og det var virkelig et godt råd syntes jeg. Det hjalp at få bare lige lidt frisk luft hver dag. 

Men prøv at fokusere på det øjeblikke hvor du IKKE har kvalme. Jeg ved det er mega svært, men husk de timer det nu er hvor du har en pause og tænk på det når den næste grimme kvalme kommer. Og så tænk på at DET GÅR OVER!!!! En eller anden dag er det slut. Den dag skal nok komme

Anmeld

4. januar 2010

noa pigen

noname skriver:

Pyhh, det lyder som en hård omgang...

Ja det er heller ikke så sjovt..

Før kravlede jeg bogstaveligt på væggene og nu kan jeg lave så godt som ingenting..Lidt frustrende men må jo tænke på den lille fis inde i maven, bare han har det godt..

Trøster mig med det kun er for en periode, men glæder mig til marts når jeg får ham i mine arme og så forsvinder det bækkenbund forhåbentlig som dug for solen, det ville ihvertfald være skønt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.