Gravid efter spiral!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg fik taget min ud, et par dage efter sku jeg have æl, og den var der første gang var dog så uheldig at få en spontan abort men blev gravid måneden efter igen

lægen anbefalder at man lige har sin første mens først..

held og lykke med det, jeg  alt hva jeg kan for at det lykkedes hurtigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

C-Posey

karina22 skriver:

jeg fik taget min ud, et par dage efter sku jeg have æl, og den var der første gang var dog så uheldig at få en spontan abort men blev gravid måneden efter igen

lægen anbefalder at man lige har sin første mens først..

held og lykke med det, jeg  alt hva jeg kan for at det lykkedes hurtigt..

Mange tak har brug for så mange  som muligt  det må jo gerne gå stærkt nu...

Anmeld

23. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

C.Posey skriver:

Mange tak har brug for så mange  som muligt  det må jo gerne gå stærkt nu...

ja det er slet ikke til at vente, når man først har aftalt at sku have en lille baby...

Anmeld

23. december 2009

C-Posey

karina22 skriver:

ja det er slet ikke til at vente, når man først har aftalt at sku have en lille baby...

Nej det er det bestemt ikke

Anmeld

23. december 2009

anhj

Jeg fik min spiral taget ud midt i august - og her 5 menstruationer senere og en ordentlig gang asen og masen i sengen, er der stadig ikke gevinst. Så jeg kigger lidt med her - bare det ikke er alle andre, som er blevet gravid i næsten første hug efter udtagning

anhj

Anmeld

23. december 2009

C-Posey

anhj skriver:

Jeg fik min spiral taget ud midt i august - og her 5 menstruationer senere og en ordentlig gang asen og masen i sengen, er der stadig ikke gevinst. Så jeg kigger lidt med her - bare det ikke er alle andre, som er blevet gravid i næsten første hug efter udtagning

anhj

Var det en hormon eller kobber spiral, du havde?

Anmeld

4. januar 2010

anhj

C.Posey skriver:

Var det en hormon eller kobber spiral, du havde?

Undskyld det sene svar - det var en kobberspiral

Anmeld

4. januar 2010

fnuggi

jeg havede en kobber spiral og nu et år sener er vi stadig ikk gravid

Anmeld

4. januar 2010

anhj

Hmm... dumme spiral

Jeg er faktisk blevet gravid på p-piller ikke mindre end 3 gange. Den ene gang havde jeg diarré, og det kan være, at pillen forsvandt dén vej - de andre to gange har jeg passet mine piller, som man skal. Så det er endt op i (desværre) to fremprovokerede aborter og til sidst en dejlig søn, som nu er fire år.

Min læge har altid sagt, at jeg bare har super nemt ved at blive gravid, og at jeg nok bare måtte "bide tænderne sammen og få de fire unger"! Gad vide om jeg kun kan blive gravid på p-piller, hvor hormoner jo styrer min egen hormonbalance? Eller mon det er fordi jeg nu er 36 år, jeg ikke længere har nemt ved at blive gravid?

Vi knokler med sex mindst hveranden dag, men intet sker... piv!

Knus anhj

Anmeld

6. januar 2010

katschja

Hejsa.. Jeg vil os lige være med her..  Jeg har haft 3 menstruationer siden jeg fik fjernet min kobberspiral i oktober.. Nu håber jeg snart at der er gevinst, for synes ærlig talt ikke at kæresten og jeg laver andet end at knalde  

Synes at alle burde blive gravide med det samme, når projekt baby er gået igang! Jeg er så misundelig på dem der blev gravide i første forsøg efter de smed præventionen

Jeg er sikker på at år 2010 er året for alle os andre! Held og lykke piger!

Katschja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.