Gravid efter spiral!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.540 visninger
24 svar
1 synes godt om
22. december 2009

C-Posey

Hvor hurtigt er det gået jer og blive gravid efter spiral?

Fik min ud igår, og skulle efter alverdens beregninger have ægløsning de næste par dage, kunne jeg måske blive gravid så hurtigt?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

frk andreasen

en pige jeg kender fik sin spiral ud der gik en månede så blev hun gravid

Anmeld

22. december 2009

Lone Jakobsen

jeg fik en mens efter jeg havde fået min spiral ud, og så var den der skal lige siges at min var en hormon spiral, ved ikke hvor meget forskel det gør. lægen sagde op til ½ år før kroppen fandt tilbage i gammel rytme igen.

Anmeld

22. december 2009

starsofheaven

følger lige med her..

Anmeld

22. december 2009

Happy

Jeg fik fjernet min om onsdagen og vi prøvede 1. gang om lørdagen og der var bingo, så min krop var vist mere end klar.

Så det er bare om at komme i gang med "træningen"

Anmeld

22. december 2009

anna-jonas

C.Posey skriver:

Hvor hurtigt er det gået jer og blive gravid efter spiral?

Fik min ud igår, og skulle efter alverdens beregninger have ægløsning de næste par dage, kunne jeg måske blive gravid så hurtigt?!

Min spiral var blevet væk, d.v.s at snoren var faldet ud............fik fjernet spiralen med kikkert hos gynækolog............skulle ha' en ny lagt op efter den første mens. Men, men, men...................istedet kom lille smukke Ida................og i en alder af 39 år. *fnis*

Anmeld

22. december 2009

mor_sabina

Anna-jonas skriver:

Min spiral var blevet væk, d.v.s at snoren var faldet ud............fik fjernet spiralen med kikkert hos gynækolog............skulle ha' en ny lagt op efter den første mens. Men, men, men...................istedet kom lille smukke Ida................og i en alder af 39 år. *fnis*

Det må da virkelig have været skæbnen Tillykke.

Anmeld

22. december 2009

anna-jonas

mor_sabina skriver:

Det må da virkelig have været skæbnen Tillykke.

Tak, ja hun er vores lille lykkebarn............. Hun har været rædsomt meget igennem i hendes korte liv, og derfor er vi nok noget mere ømme over hende, end de to andre, som jo faktisk også er utrolig omsorgsfulde over for hende.

Anmeld

22. december 2009

siw84

blev gravid 2 mdr. efter jeg fik taget den ud...

knus siw 30+3

Anmeld

23. december 2009

C-Posey

Hvor er det fantastisk for jer alle sammen

Noget tyder på jeg ikke behøver vente alt for længe!

God jul og godt nytår til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.