Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så så man lige at der var oprettet en ny tråd....vi kaster Liam derind i stedet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotteGabriella skriver: ja de er så, det er blandingsbørn sgu næsten altid synes jeg, inkl. min egen datter
ja de er så, det er blandingsbørn sgu næsten altid synes jeg, inkl. min egen datter
enig
LotteGabriella skriver: hmm de er her.....skal lige siges at deres far er SORT som kul, virkelig MEGET mørk, men flot Mariama er blevet lidt mørkere end på dette billede
hmm de er her.....skal lige siges at deres far er SORT som kul, virkelig MEGET mørk, men flot
Mariama er blevet lidt mørkere end på dette billede
Sikke nogle kønne børn! VI har et par fætre i den vuggestue jeg arbejder, der er ½ dansk og ½ tanzanianere - de er bare for lækre!
Meget ofte i hvert fald :-)
sparre skriver: Sikke nogle kønne børn! VI har et par fætre i den vuggestue jeg arbejder, der er ½ dansk og ½ tanzanianere - de er bare for lækre!
ja, jeg har også altid misundt hende dem...lige indtil jeg fik Daniella men lækre er de sgu i hvert fald
sparre skriver: Han er meget mørk ifht kun at være 1/4... Iraner..?
Han er meget mørk ifht kun at være 1/4... Iraner..?
Nej, indoneser....................meget smukke mennesker...................asiatiske, uden dog at være helt "skævøjede"
Anna-jonas skriver: Nej, indoneser....................meget smukke mennesker...................asiatiske, uden dog at være helt "skævøjede"
Hehe... Køn dreng i hvert fald
Min lille Ameli er halvt?
Elizabeth Nuñez skriver: Min lille Ameli er halvt?
uhuhuhuuuuu det ved jeg! hun er halvt cubaner jeg kan nemlig huske dig fra en anden tråd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128