Gæt fars nationalitet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.407 visninger
85 svar
0 synes godt om
22. december 2009

LinLin

Da jeg sad og kiggede på mmin søn her til morgen kom jeg til at tænke på: "han ligner da ikke en blanding..." - gør han? Ikke fordi det gør noget at gøre det, men tænkte bagefter om man kan hvor hans far er fra. Så dette er en lille leg: hvor er Davids far fra?

Og fortsæt gerne med at lægge billeder af jeres "blandingsbørn" (kan også være mellem sjællændere og jyder ;-) )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

tb

nøj, det er svært sådan noget ) hmmmmmm.... brune øjne, så tænker man jo på noget sydlandsk  det er jo ikke til!! han ligner ikke en blandning nej.. men gætte skal jeg jo...

jugoslavien

Anmeld

22. december 2009

82Miraklet

Latinamerikaner Måske.... Dejlige Brune øjne og let glød hud...

Skøn Dreng.

Anmeld

22. december 2009

frk andreasen

hmm kan ikke gætte det. men sikke en køn dreng. smukke brune øjne

kramer tanja

27+2

Anmeld

22. december 2009

Ina33

Hold da op hvor er han en pæm dreng. "Blandingsbørn" er nu også bare pænere...

Somalia?

Anmeld

22. december 2009

memuffin

sparre skriver:

Da jeg sad og kiggede på mmin søn her til morgen kom jeg til at tænke på: "han ligner da ikke en blanding..." - gør han? Ikke fordi det gør noget at gøre det, men tænkte bagefter om man kan hvor hans far er fra. Så dette er en lille leg: hvor er Davids far fra?

Og fortsæt gerne med at lægge billeder af jeres "blandingsbørn" (kan også være mellem sjællændere og jyder ;-) )

mine børn ligner heller ikke blandinger.. jo måske lidt den store... deres far er albaner

Anmeld

22. december 2009

memuffin

har du et billede af ham fra siden... så er det nogen gange lettere at se

Anmeld

22. december 2009

3rollinger

Jeg har ogsaa et par blandingsboern. Ja, jeg har i virkeligheden 3, men den sidste er kun 6 dage gammel, saa I faar et billede af de to store. Her kan man jo se at den ene maaske mest har mine farver, mens den anden mere har sin fars farver.

Mht David saa vil jeg ogsaa gaette paa noget sydlandsk. Isaer pga navnet som det er min erfaring man vaelger naar man har f.eks en spansk mand. Kan jo bruges helt naturligt i begge lande. Men svaert at lave lyst haar og brune oejne , en helt specielt smuk kombination. Uden tvivl en kommende hjerteknuser.

Knus
Trine

Anmeld

22. december 2009

lillemunk

Hmm den er svær .... så jeg lader værd med at gætte.
Men super lækker knægt du ar fået der

Anmeld

22. december 2009

Ox.

Ehhhhm ... måske fra Spanien?

Men hold dog op hvor en køn dreng, han bliver da en hjerteknuser hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.