Ja selvfølgelig går det også rigtigt tit ud over fædrene. Og det er bestemt ikke fair for dem der virkeligt gerne vil, og er i stand til at have deres børn
MEN.... når det så er sagt, så synes jeg ofte at mændene ikke tager ansvar for det de går og laver. Og i stedet stikker halen imellem benene. Og så er det jo meget nemmere at blive uvenner med moderen, så man ikke behøver at tage det læs!! Jeg synes alt for mange fædre lader læsset over på kvinden, som jo er lidt mere bundet af barnet. (dette gælder ikke for min situation, det er bare en observering).
Jeg synes desværre alt for tit at det er børnene det går ud over, mange forældre har meget svært ved at tilsidesætte deres egne behov og følelser for barnets skyld!!
Men det er jo netop dette der er en af hovedopgaverne i at være forældre. At man tilsidesætter sine egne behov, og lader barnet komme i foreste række... 100%. Det er dem der er de store tabere i det puslespil!!
Det er svært at tage den her diskusion herinde, for der vil altid være mange der har noget i klemme fra den ene eller den anden side. Og vi vil jo aldrig kunne nå til enighed
Knus til jer alle 
Pernille
Anmeld