hvad giver i jeres små i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Liam er 5 måneder. Han får 2 bodyer og 2 stk. legetøj.

Det var alt derblev råd til...vi er simpelthen fundstændig ruineret i år, da vi selv skal holde jul herhjemme.

Men han forstår det jo heller ikke endnu, så mon ikke det går.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

hc=k

Kristopher er 8 måneder og 3 uger , vi gav ham sådan nogle skumbrikker som han kan lege på og et par sko hehe han grå på livet løs og så ser det bare sååååå sødt ud med sko på

Anmeld

22. december 2009

LotteGabriella

Muttien skriver:

Jeg har endnu ikke fået købt julegaven til vores datter på et halvt år endnu - jeg tænker på et godt aktivitetscenter af en slags!?!? Men ved det ikke....

Nogen gode ideér? Hun er som sagt et ½ år.

Vi giver Daniella nedenstående 2 ting Hun er snart 1,5 år

Det er nogle ting som hun kan ha' glæde af i flere år frem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2009

LotteGabriella

Jeg har endnu ikke fået købt julegaven til vores datter på et halvt år endnu - jeg tænker på et godt aktivitetscenter af en slags!?!? Men ved det ikke....

Nogen gode ideér? Hun er som sagt et ½ år.

ååh sorry læste det som  1 1/2 år

Men hvad med sådan en her:

Gåvogn med med blinkende lys, musik, lyd, tale og 3 indstillingsmuligheder så den kan vokse med barnet fra siddestadiet til gåstadiet. Hjulenes bremseknap øger sikkerheden når barnet sidder eller står ved den. Den går fra 9-24 mdr.

Daniella har en og hun er stadigvæk helt vildt glad for den

Eller hvad med denne her:

Aktivitetsstativ. Når babyen sparker til og trækker i de justerbare figurer, bliver babyen belønnet med lys og lyde. Hjul og glidende ringe udvikler finmotorikken. Roterende sol med lys fremmer evnen til at følge en genstand. Den går fra 0-1 år.

Daniella fik en da hun blev født, som hun har brugt rigtig meget, da hun lige blev noget ældre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.