Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har endnu ikke fået købt julegaven til vores datter på et halvt år endnu - jeg tænker på et godt aktivitetscenter af en slags!?!? Men ved det ikke....
Nogen gode ideér? Hun er som sagt et ½ år.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muttien skriver: Jeg har endnu ikke fået købt julegaven til vores datter på et halvt år endnu - jeg tænker på et godt aktivitetscenter af en slags!?!? Men ved det ikke.... Nogen gode ideér? Hun er som sagt et ½ år.
Da min datter var 6 mdr fik hun den der Fisher price stol Det var et KÆMPE hit. Jeg mener godt nok den er fra 12 mdr. Men det var yndlingslegetøjet herhjemme fra 5 - 6 mdr
Håber du finder noget
Knus
Vi har købt aben arthur fra den gamle skole. Den kan bruges i mange år - lige nu er den nok meste bare hyggelig at kramme og kigge på, men senere bliver den god med knapper, lynlås, snørrebånd, trykknapper mm.
http://gamleskole.dk/images/forsidebilleder/Aben ARTHUR.wmv
En varm hule og være i
Sesse 13+1
min søn på 5 mdr får en gynge giraf. den er ca 25 cm i sidde højde, men den er bred og utrolig blød. den er købt i kvickly til 199
har lavet en bog til ham, om hans første år og den tid vi ventede ham. Måske ikke det største hit i år, men håber den bliver det senere. Mon ikke der kommer andre gaver han kan lege med nu
Ellers kan du købe en posefuld bolde og lave et boldebassin/eller badekar med bolde. Det er ofte et kæmpe hit.Sådan en pose med bolde koster 99 kroner i BR.
Vi har købt den her til Alexander på 8 mdr. : http://www.babysam.dk/take-along-tunes.aspx
Og den er rigtig sjovHan er glad for ting med musik,så den skal nok blive et hit.
min datter er også et halvt år og hun får nogle termofutter til at have ud over sin flyverdragt. Og så får hun noget grønt legetøj (en krokodille)med en masse at bide i og en nulreklud med en masse snipper på. det elsker hun bare. ´Hun piller nemlig altid ved mærket på hendes legetøj. Det er meget spændende Og så nulrer hun sin dyne helt vildt, så den skal hun nok blive glad for.
Jeg ved stort set alle julegaver til vores datter...
Hun får masser af tøj fra familien, legetøj.
En gåvogn - sagde til dem at jeg ikke vil have en...
Fra os: Tøj i lange baner, Legetøj, en ny seng, højstol ( sengen og højstolen har hun fået)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128