JustAnotherName skriver:
Kendte mennesker eller bare "helt almindelige" ....Jeg synes bare at det virker så ekstra trist for de mange familier, som oplever tab lige her op til jul...
En tid hvor man år efter år efter år, vil blive påmindet om ens tab og savn.
I dette tilfælde er hun død blot 4 dage før jul - Og i en ALT for tidlig alder.
Måske ved en fejl (overdosis by accedent) - Hvem ved?
Men jeg forestiller mig bare, hvordan der er købt julegaver til hende, og de vil stå uåbnede.... Glæden vender 180 grader. Og hvem nænner at åbne eller returnere dét som havde været hende tiltænkt?
...Måske ender det bare nede i hendes grav.
Eller i et rum med minder og ting som var hendes?

Igen - det er jo ikke mere sørgeligt at/om det var en kendis ....blot at der er flere som kendte hende fra film/tv, mm. Og måske nogle fans som også bliver kede af det.
Men for hendes familie, var hun bare en almindelig ung kvinde på 32 år ....ligesom en hvilken som helst anden familie.
Ikke at det er bedre at miste nogen i f.eks. marts måned, fordi det ikke er op til en højtid .....for der er jo aldrig nogle tidspunkter, hvor det er "belejligt" at miste nogen, som man holder af.
Men lige i denne søde juletid, da må det bare ramme ekstra-hårdt, forestiller jeg mig!?!
ØV, døden er bare en ubehagelig, sørgelig og barsk ting! 
Puha ja,jeg mistede min elskede farmor for 2 år siden,d. 17/12.Jeg havde købt julegave til hende,så den måtte jeg pakke ud og have byttet.
Det værste og mest groteske var dog,at lige inden hun døde havde hun nået at sende julekort,så dagen efter kom der et julekort ind af døren fra hende.Der brød jeg bare hulkende sammen,det var bare for ondt
Anmeld