Brittany Murphy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

FrkT

Risen skriver:

Guuuud hvor forfærdeligt.. mon hun har taget en overdosis med vilje ? .. Hmm.. skrækkeligt.. og så er det hendes mor der finder hende..

Tror måske de ville komme mere ind på selvmord, hvis det rent faktisk var det, men ved det selvfølgelig ikke. Tænker mere at mange former for medicin kan give forhøjet blodtryk og risiko for blodpropper og hjertestop m.m., hvis man tager det for længe eller for meget. Men aner det jo ikke. Uanset hvad er det da en tragedie. Jeg har altid godt kunne lide hende, kommer som et chok for mig at hun er død - ikke lige sådan en man kunne forvente ville dø pludseligt (som jeg fx sagtens kunne forestille mig sådan en som Amy Winehouse - som jeg ikke kan fordrage, gøre - med alt det sprut og stoffer).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

JustAnotherName

FrkT skriver:

Har I hørt at hun døde i går formiddags??? Puhhh

Synes der er så mange kendte der dør for tiden...

RIP

Kendte mennesker eller bare "helt almindelige" ....Jeg synes bare at det virker så  ekstra trist for de mange familier, som oplever tab lige her op til jul...
En tid hvor man år efter år efter år, vil blive påmindet om ens tab og savn.

I dette tilfælde er hun død blot 4 dage før jul - Og i en ALT for tidlig alder.
Måske ved en fejl (overdosis by accedent) - Hvem ved?
Men jeg forestiller mig bare, hvordan der er købt julegaver til hende, og de vil stå uåbnede.... Glæden vender 180 grader. Og hvem nænner at åbne eller returnere dét som havde været hende tiltænkt?
...Måske ender det bare nede i hendes grav.
Eller i et rum med minder og ting som var hendes?

Igen - det er jo ikke mere sørgeligt at/om det var en kendis ....blot at der er flere som kendte hende fra film/tv, mm. Og måske nogle fans som også bliver kede af det.
Men for hendes familie, var hun bare en almindelig ung kvinde på 32 år ....ligesom en hvilken som helst anden familie.

Ikke at det er bedre at miste nogen i f.eks. marts måned, fordi det ikke er op til en højtid .....for der er jo aldrig nogle tidspunkter, hvor det er "belejligt" at miste nogen, som man holder af.
Men lige i denne søde juletid, da må det bare ramme ekstra-hårdt, forestiller jeg mig!?!

ØV, døden er bare en ubehagelig, sørgelig og barsk ting! 

Anmeld

21. december 2009

JustAnotherName

Jeg har en bekendt/veninde, som mistede sin mor for en uge siden.
Hun døde også af en overdosis piller (og det var IKKE med vilje)

På sygehuset fik de hende genoplivet, og kaldt familien tilbage detil...
Da de to døtre talte med lægen, lød det til, at de havde reddet hende, men at det ikke ville være muligt at gøre, hvis det skulle ske igen .....altså hun levede på "sidste chance"

Barskt at få at vide!!
Men da de så kommer ind til hende, så ligger hun med benene opaf, og hovedet nede, og er helt blålig i ansigtet. Hun VAR død!

Der bliver fjernet en tube fra hende, og det får noget blod til at ramme over på den yngste af døtrene.
AAJJ !!! - Jamen det er bare så grotesk og væmmelig en historie.
Jeg er så rystet, og har så ondt af dem.

De troede deres mor havde klaret den (forbandende u-informative skod-læge!!) Og så kommer de ind til sådan et syn og sådan en chokerende opdagelse.

Og uanset hvilken alder man har, så er ens mor jo ens MOR!!
Det er bare et tab som man aldrig kan forberede sig på og forene sig med.

NÅ - men det var også et sidespring....

Anmeld

21. december 2009

anna-jonas

FrkT skriver:

Tilsyneladende et hjerteanfald. Hendes mor havde fundet hende bevidstløs i badet, og ved ankomsten til sygehuset blev hun erklæret død.

Der var fundet en masse receptpligtig medicin i hendes hjem - så måske hun har fået en overdosis af det? Det er ikke til at vide, og det oplyser de heller ikke - i hvert fald ikke endnu, de skriver bare at der var en masse receptpligtig medicin i hendes eget og i moderens navn i hendes hjem.

Og hun blev kun 32 år

Jeg har læst, at den medicin der blev fundet hos hende var mod influenza A, og at hun havde haft det meget skidt i ugen op til sin død..............altså influenza-skidt. Hun havde så også type 2 diabetes, hvilket sætter hende i risikogruppen for influenza A.

Sørgerligt er det i hvertilfælde................selvom jeg ikke aner hvem hun er.

Anmeld

21. december 2009

FrkT

JustAnotherName skriver:

Kendte mennesker eller bare "helt almindelige" ....Jeg synes bare at det virker så  ekstra trist for de mange familier, som oplever tab lige her op til jul...
En tid hvor man år efter år efter år, vil blive påmindet om ens tab og savn.

I dette tilfælde er hun død blot 4 dage før jul - Og i en ALT for tidlig alder.
Måske ved en fejl (overdosis by accedent) - Hvem ved?
Men jeg forestiller mig bare, hvordan der er købt julegaver til hende, og de vil stå uåbnede.... Glæden vender 180 grader. Og hvem nænner at åbne eller returnere dét som havde været hende tiltænkt?
...Måske ender det bare nede i hendes grav.
Eller i et rum med minder og ting som var hendes?

Igen - det er jo ikke mere sørgeligt at/om det var en kendis ....blot at der er flere som kendte hende fra film/tv, mm. Og måske nogle fans som også bliver kede af det.
Men for hendes familie, var hun bare en almindelig ung kvinde på 32 år ....ligesom en hvilken som helst anden familie.

Ikke at det er bedre at miste nogen i f.eks. marts måned, fordi det ikke er op til en højtid .....for der er jo aldrig nogle tidspunkter, hvor det er "belejligt" at miste nogen, som man holder af.
Men lige i denne søde juletid, da må det bare ramme ekstra-hårdt, forestiller jeg mig!?!

Nej nej, selvfølgelig er det da ikke mere forfærdeligt bare fordi hun var kendt. Som jeg skrev synes jeg bare mange kendte dør for tiden - ved godt der også ER mange kendte, men ikke desto mindre er det stadig en del der er døde her inden for de seneste år, og det må da sige et eller andet om berømmelsens verden - synes jeg i hvert fald det gør!

Tror ikke det decideret er HÅRDERE at miste en man elsker lige op til jul, tror det rammer lige hårdt hvornår det end sker. Men jeg tror dog at julen aldrig mere bliver det samme igen - og det plejer jo ellers at skulle være en glædernes tid. Hvert eneste år, når vi kommer til dagen i maj måned hvor min morfar døde for 11½ år siden, eller dagen i juni min mormor døde for 11½ år siden, eller dagen i januar min farmor døde for næsten 4 år siden, ja så sørger jeg helt automatisk, fordi jeg forbinder de dage med noget skidt. Men heldigvis for mig var de dage ikke noget specielt (som fx juleaften, min fødselsdag eller lignende) før jeg mistede mine bedsteforældre - så jeg har ikke, udover at have mistet dem, også mistet en glædernes dag.

Ved ikke om det var til at forstå, det jeg lige skrev?

Anmeld

21. december 2009

FrkT

Anna-jonas skriver:

Jeg har læst, at den medicin der blev fundet hos hende var mod influenza A, og at hun havde haft det meget skidt i ugen op til sin død..............altså influenza-skidt. Hun havde så også type 2 diabetes, hvilket sætter hende i risikogruppen for influenza A.

Sørgerligt er det i hvertilfælde................selvom jeg ikke aner hvem hun er.

Har du virkelig aldrig set Clueless?? ULTIMATIV tøsefilm!

Okay, hmm.... jamen så er det jo ikke til at vide om det har haft noget med det at gøre. Men ved ikke mht. medicinen - men der var altså FLERE slags receptpligtig medicin - og noget af det var ikke udstedt til hende men til hendes mor.

Men sørgeligt er det i hvert fald!

Anmeld

21. december 2009

..

Ej altså.. Troede lige det her var et indlæg om hvor god en skuespiller hun er, hvor køn hun er eller noget og så er hun gudhjælpemig død

- Det anede jeg ikke, er helt rystet, har lige igår siddet og set Happy Feet hvor hun synger så smukt..

Sikke en skod nyhed

Anmeld

21. december 2009

FrkT

Macrolf skriver:

Ej altså.. Troede lige det her var et indlæg om hvor god en skuespiller hun er, hvor køn hun er eller noget og så er hun gudhjælpemig død

- Det anede jeg ikke, er helt rystet, har lige igår siddet og set Happy Feet hvor hun synger så smukt..

Sikke en skod nyhed

Ihhh, sorry skuffelsen

Anmeld

21. december 2009

..

Nej nej nej, det var ikke sådan ment.. Blev bare trist over at hun er død, kunne enormt godt lide hende

Anmeld

21. december 2009

FrkT

Macrolf skriver:

Nej nej nej, det var ikke sådan ment.. Blev bare trist over at hun er død, kunne enormt godt lide hende

Ja, også mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.